Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 900 RR FIREBLADE - 2000

Garantie: Ja
52898 Km
Geel wit paars
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Prachtig mooie honda CBR uit 2000.
Het eerste type CBR met Injectie. 
Remblokken voor en achter zijn vervangen, verdere slijtdelen zijn in een prima staat. 
* Donkerer kuipruit
* Sportuitlaat
Van een liefbebber geweest.

Bezorgen van de motor is mogelijk, vraag naar de mogelijkheden. 
Bekijk ook eens bij mijn andere advertenties.
Bezichtiging op afspraak.

Inruil? Graag!
We houden onze voorraad graag op peil met mooie, nette en courante motoren, dus inruil behoort zeker tot de mogelijkheden. Stuur ons enkele foto's, wat informatie en een prijs die u in gedachten hebt toe en wie weet kunnen we het samen eens worden!

**NU Motorrijden, over twaalf maanden betalen**
Wij zijn een partner van NU Motorrijden, dit bedrijf verstrekt leningen om zo maandelijks af te kunnen lossen op aankopen bij ons aan de zaak. Deze leningen vraagt de klant aan via NU Motorrijden en op die manier wordt de betaling geregeld.

Met vriendelijke groet,
Steef Wolffgramm
Motor MetaaL Lelystad

Volg ons op Facebook Motor Metaal Lelystad.
Volg ons op Instragram Motor Metaal Lelystad.

Kom gerust langs voor een bezichtiging en een bakje koffie. Bel altijd even voordat je langs komt, dit om teleurstelling te voorkomen.

Telefoon nummer 06 41488250

Openingstijden:
Maandag    Tijdelijk gesloten
Dinsdag      Tijdelijk gesloten
Woensdag   09:00 - 17:00
Donderdag  09:00 - 19:30 ( s'avonds op afspraak).
Vrijdag         09:00 - 17:00
Zaterdag      09:00 - 16:00
Zondag        Gesloten.

www.motormetaal.nl
Info@motormetaal.nl
Tel: (+31)06 41488250
 
Opties en Accessoires:
knipperlichten, andere, Rimstriping / velgband, Sportuitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Metaal Lelystad
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beïnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2024 Motoroccasion