Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
De verkoper heeft voor deze motor geen omschrijving opgegeven.
Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
|
Motor | Luchtgekoelde 4-takt, 2-kleps SOHC 1 cilinder |
Boring x slag | 39|41.4 |
Cilinder inhoud | 49 |
Comp. verhouding | 10:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | |2,2| |
Max. koppel | 3,43| |
Koppeling | automatisch |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | Rollenketting |
Starter | kickstart |
Tankinhoud | 2,6 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | 21,7 mm omgekeerde telescopische vork, 87 mm asafstand |
Vering achter | Monoshock cantilever swingarm, 70 mm veerweg |
Remmen voor | 80 mm voorloop / nalooptrommel |
Remmen achter | 80 mm voorloop / nalooptrommel |
Voorband | 2.50 10 (33) |
Achterband | 2.50 10 (33) |
Wielbasis | 911 |
Lengte | 1.302 |
Breedte | 581 |
Hoogte | 774 |
Zithoogte | 548 |
Drooggewicht | 50 |
Leverbare kleuren | Exttreme Red |
Beschrijving | Makkelijk te starten, gebruiksvriendelijk, en áltijd leuk. Openlijk erkend als de ultieme minibike, is de CRF50F de keuze van beginnende rijders vanuit de hele wereld. Dankzij de upside-down voorvork, de motor met 49 cc, de soepele versnellingsbak met automatische koppeling en de lage zithoogte is de CRF50F een makkie om te hanteren. Stevig en degelijk, met de vormgeving van een volwassen motorfiets en nieuwe grafische race-elementen; deze CRF zorgt er voor dat de pleziermeters van de kleinste rijders in het gezin al snel in het rood staan - Honda rood. |
| Dealerschappen: HONDA, HUSQVARNA, KTM, TRIUMPH |
Motor Centrum Eibergen is een prachtige motorzaak met dealerschappen van Honda, Triumph en Piaggio.
In onze luxe kleding afdeling geef je vakkundig advies over welk type motorkleding aan zijn of haar wensen voldoen.
| Eibergen, Gelderland |
| 0545-477404 |
Wist u dat: In de motortaal "Off road" betekent: Met de off road, of de off the road-motorfiets, kan door het landschap worden gereden, waarbij modder, kuilen, mul zand en stenen kunnen worden getrotseerd. Off the road geeft aan dat de motorfiets niet primair is ontworpen voor het rijden op de weg, wat echter wel mogelijk is. De off road is een
kruising van een motorfiets voor gebruik op de weg en een crossmotorfiets. Hij heeft banden met een grof profiel en een
voorvork met een extra lange veerweg, waardoor hij hoog op de benen staat. Bovendien is een beschermplaat aangebracht die het carter tegen steenslag beschermt. Zoals veel trends is de off road-rage uit de Verenigde Staten komen overwaaien. Dat gebeurde in de tweede helft van de jaren zeventig. Yamaha was trendsetter met een eencilinder 250CC tweetakt. De Yamaha XT500, met eencilinder viertaktmotor, is zonder twijfel de
bekendste off road en bleek een betrouwbare motorfiets die zich in een grote populariteit mocht verheugen. De XT500
heeft inmiddels een aantal waardige opvolgers gekregen, waaronder de XT600. Een groeiende trend is het toenemend aantal cc’s dat de constructeurs in de off road-motorfietsen stoppen. De Yamaha XTZ750 Super Ténéré bijvoorbeeld heeft twee cilinders met een gezamenlijke cilinderinhoud van 750CC. Off road rijden is een avontuurlijke bezigheid, men komt op plaatsen waar men met de auto niet kan komen. Een off road-rijder heet in Frankrijk een randonneur, een wandelaar, iemand die wandelt met behulp van de motorfiets. De Engelsen spreken van dual sport als zij off road bedoelen en dat geeft duidelijker aan waarvoor deze motorfietsen in de praktijk worden gebruikt, namelijk op én naast de weg.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken