|
Motor | Vloeistofgekoeld, 4-takt, 24kleppen SOHC flat-6 |
Boring x slag | 73|73 |
Cilinder inhoud | 1,833 |
Comp. verhouding | 10,5:1 |
Kleppen | 4 |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische brandstofinjectie |
Ontsteking | Geïntegreerde startgenerator |
Vermogen | |93|5,500 |
Max. koppel | 170|4,500 |
Koppeling | (MT) Hydraulische natte meerplaatskoppeling met assist/slipper nok |
Versnellingsbak | 6-versnellingsbak met overdrive en elektrische achteruit |
Verhouding | |
Overbrenging | Cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 21,1 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Aluminium gegoten, dubbele buizen |
Vering voor | Dubbele vork |
Vering achter | Pro verbinding |
Remmen voor | 320mm x 4,5mm dubbele hydraulische schijf met 6-zuiger schakelaar, zwevende rotoren en gesinterde metalen blokken |
Remmen achter | 316mm x 11mm geventileerde schijf met 3-zuiger schakelaar en gesinterde metalen blokken |
Voorband | 130/70R 18 |
Achterband | 200/55R 16 |
Wielbasis | 1,695 |
Lengte | 2.575 |
Breedte | 925 |
Hoogte | 1,430 |
Zithoogte | 745 |
Drooggewicht | 365 |
Leverbare kleuren | Candy Argent Red, Pearl Glare White, Candy Ardent Red / Darkness Black Metallic, Darkness Black Metallic, Matte Majestsic Silver Metallic |
Beschrijving | Zie hier de nieuwe Honda GL1800 Gold Wing; volledig opnieuw ontworpen met een nieuw chassis, motorblok en een andere ophanging. Niets werd over het hoofd gezien. Samen met een significant lager gewicht komen er 4 rij-modi, DCT, Throttle By Wire en een reeks andere innovatieve kenmerken. Honda`s vlaggenschip blijft regeren op het vlak van comfort en luxe, of je nu in de stad rijdt of ver daarbuiten. |