Nieuwsbrief:

HONDA  NT 1100 DCT - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Mat Iridium Gray Metallic
honda - nt-1100-dct
honda - nt-1100-dct
honda - nt-1100-dct
honda - nt-1100-dct
honda - nt-1100-dct
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De veelzijdige NT1100 is uitgerust met strakke aerodynamica, een groot, op vijf manieren instelbaar windscherm en winddeflectoren boven- en onderaan voor optimale windbescherming. Het zadel op een hoogte van 820 mm is comfortabel voor twee en biedt een flexibele rijpositie. Met de NT1100 ga je goed uitgerust op weg dankzij een benzinetank van 20 liter - goed voor een rijbereik van 400 km (WMTC-mode) -, zijkoffers, verwarmde handvatten, smartphone-connectiviteit, cruisecontrole, een bagagedrager en een middenbok waardoor klein onderhoud eenvoudiger wordt. Drie standaard rijmodi, URBAN, RAIN en TOUR, geven een geschikte keuze voor de meeste rijomstandigheden. Twee USER-opties geven de mogelijkheid om de output van het motorblok helemaal naar eigen voorkeur in te stellen.

Deze nieuwe NT1100 DCT in de kleur Mat Iridium Gray Metallic is uit voorraad leverbaar met 5 jaar Honda garantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Benjan Motoren
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion