Nieuwsbrief:

HONDA  PES 150 - 2008

Garantie: Ja
15706 Km
BLACK
honda - pes-150
honda - pes-150
honda - pes-150
honda - pes-150
honda - pes-150
honda - pes-150
honda - pes-150
honda - pes-150
honda - pes-150
honda - pes-150
honda - pes-150
honda - pes-150
honda - pes-150
honda - pes-150
honda - pes-150
honda - pes-150
honda - pes-150
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Continu variabele transmissie
Modeljaar: 2008

Pols Motoren in Waalwijk is actief sinds 1956 als exclusief Honda Motor dealer en tevens BOVAG lid.

U vindt bij ons alles op gebied van de Japanse motoren, accessoires, motorkleding, helmen en Honda Merchandise.
Tevens kunt u terecht in onze ruime werkplaats voor onderhoud, winterstalling, schadetaxatie en reparatie & banden.

U vindt ons in de Tuinstraat op nummer 9 in Waalwijk.

Onze openingstijden zijn:
Di - Do: 9.00 - 18.00
Vrij: 9.00 - 18.00
Zat: 9.00 -17.00
Zo - Ma: Gesloten.


Graag uw aandacht voor het volgende:
Een motorfiets aanschaffen houdt meer in dan alleen een aantal foto's en video's op een beeldscherm bekijken of referenties van vrienden aanhoren.

Door het daadwerkelijk bezoeken van onze showroom (bij grote voorkeur op afspraak) en het beleven van de motorfiets (al dan niet gecombineerd met een proefrit op afspraak) krijgt u een veel beter beeld van het voertuig. Wij nemen hier graag de tijd voor.

Wij houden van transparantie, daarom hanteren wij heldere all-in prijzen:
Onze motoren staan altijd geprijsd inclusief fabrieksgarantie of 12 maanden BOVAG garantie (occasions vanaf 3500 euro).

Is een occasion goedkoper?
Dan geven wij alsnog 3 maanden garantie.

Wij rekenen géén bijkomende afleverkosten, rijklaarkosten of andere onverwachte verrassingen bovenop de reeds vermeldde prijs.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Pols Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion