Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  VITPILEN 401 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Wit
husqvarna - vitpilen-401
husqvarna - vitpilen-401
husqvarna - vitpilen-401
husqvarna - vitpilen-401
husqvarna - vitpilen-401
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De Vitpilen 401 een machine van een volledig nieuwe generatie. Een nieuw stalen trellisframe en een achterbrug van gegoten aluminium, samen met een herziene ergonomie, verbeteren de wendbaarheid voor een betere rijderfeedback en een aangenamere rijervaring. Aangedreven door een lichtere motor die een optimaal koppel produceert bij lage toerentallen, zorgt de Vitpilen 401 voor controleerbaar vermogen op aanvraag. De Vitpilen 401 is uitgerust met meerdere elektronische rijderassistentiesystemen en een instelbare WP-vering, beschikt over Bluetooth-connectiviteit en kan volledig worden aangepast voor optimale prestaties op de weg.

Technische hoogtepunten:
  • Nieuw frame en swingarm die de nieuwe motor met off-center achtervering accommoderen

  • Nieuw 5” bonded glass TFT-display met connectiviteitsfuncties
  • Open cartridge voorvork 
  • Een premium lakafwerking met overcoated decals
  • Lage zithoogte van 820 mm
  • Hoekgevoelige ABS 
  • Easy Shift standaard (quickshifter)
  • LED-koplamp met positioneringslichtring 
  • Gegoten aluminium 17" wielen met 6-spaaks aerodynamisch ontwerp en premium Michelin Power 6 banden
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion