Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SCOUT BOBBER - 2023

Garantie: Ja
0 Km
.
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Tankinhoud: 12 liter
Garantie: Garantie
Referentienummer: 10137
Geschikt voor rijbewijs: A
Financiering mogelijk: Ja
Koppel (Nm): 97
Garantie: Ja
Status: Nieuw

SCOUT BOBBER. De Scout Bobber is de moderne interpretatie van de iconische bobber-stijl. Gestript, compleet in Silver Quartz Smoke uitgevoerd, met een scherpe styling en ongepolijste power.

94 NAUWELIJKS GETEMDE PAARDENKRACHTEN. De vloeistofgekoelde, 1133 cc grote, 94 PK sterke V-Twin biedt snelle acceleratie en meer dan genoeg power voor elke situatie.

ICONISCH BOBBER-DESIGN. Spiegels op het stuur verfijnen het silhouet zodat de motorfiets ook stilstaand er geweldig uitziet.

LAGE ZIT, ALLE COMFORT
Het zadel in Bobber-stijl plaatst je in een agressieve rijpositie zonder aan comfort in te boeten.

PREMIUM STYLING.
Dankzij ongekende aandacht voor details is de gestripte Scout Bobber een niet te negeren verschijning.

Motor
Motortype Liquid Cooled V-Twin
Cilinderinhoud 1133 cc

Maximaal koppel RPM 5600 rpm
Maximum koppel (95/1/EC NM) 97 Nm

Standaarduitrusting
1133 cc Vloeistofgekoelde V-Twin
Solozadel
Cartridge Voorvork
USB-poort voor Opladen
Elektronische Brandstofinjectie

Digitale snelheidsmeter met digitale toerenteller, kilometerteller, dagteller, motortemperatuurmeter en brandstofverklikker




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike-Barn bv
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2024 Motoroccasion