Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SCOUT BOBBER TWENTY - 2022

Garantie: Ja
0 Km
.
indian - scout-bobber-twenty
indian - scout-bobber-twenty
indian - scout-bobber-twenty
indian - scout-bobber-twenty
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Tankinhoud: 12 liter
Garantie: Garantie
Referentienummer: 10063
Geschikt voor rijbewijs: A
Financiering mogelijk: Ja
Koppel (Nm): 97
Garantie: Ja
Status: Nieuw

Scout Bobber Twenty Limited Stealth Grey

OLD SCHOOL BOBBER LOOKS. MODERNE TECHNOLOGIE.
Met moderne power en nostalgische styling in één ride verwijst het design van de Scout Bobber Twenty naar de originele Scout met zijn pure, minimalistische Bobber-styling met een dosis klassiek erfgoed.

EEN MODERNE KIJK OP EEN KLASSIEKER
De Scout Bobber Twenty is geïnspireerd op de naamgever en ziet er niet voor niets zo gemeen uit. Met een mix van verchroomde en zwarte afwerkingsdetails en spaakwielen laat deze ride de wereld weten dat het je menens is.

95 PAARDEN. ONTKETEND.
De vloeistofgekoelde, 1133 cc, 95-pk V-twin levert krachtige acceleraties en het vermogen om iedereen in te halen, waar dan ook.

GEDRONGEN PROFIEL
Het tweekleurige zadel in bobberstijl geeft je het gevoel te heersen over de weg, terwijl de naar voren geplaatste voetsteunen en het mini ape-stuur ervoor zorgen dat je met de voeten vooruit en de handen in de wind kunt rijden.
Motortype Liquid cooled V-Twin
Cilinderinhoud 1133 cc

Maximaal koppel RPM 5600 rpm
Maximum koppel (95/1/EC NM) 97 Nm

Standaarduitrusting
1133 cc Vloeistofgekoelde V-Twin
Chromen Uitvoering
Cartridge Voorvork
USB-poort voor Opladen
Elektronische Brandstofinjectie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike-Barn bv
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2024 Motoroccasion