|
Motor | Vloeistofgekoelde, viertakt parallel twin |
Boring x slag | 83|60 |
Cilinder inhoud | 649 |
Comp. verhouding | 10.6:1 |
Kleppen | DOHC, 8 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: ø38 mm x 2 (Keihin) |
Ontsteking | Digitaal |
Vermogen | 64|47|8000 |
Max. koppel | 61|6800 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, return |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Diamant, hoogwaardig staal |
Vering voor | 41 mm upside down telescopische vork met (rechts) traploos instelbare demping en veervoorspanning |
Vering achter | Excentrisch liggende enkele schokdemper met 13-voudig instelbare demping en zevenvoudig instelbare veervoorspanning |
Remmen voor | Dubbele semizwevende 300 mm wave type schijven |
Remmen achter | Enkele 220 mm wave type schijf |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
Achterband | 160/60ZR17M/C (69W) |
Wielbasis | 1415 |
Lengte | 2125 |
Breedte | 840 |
Hoogte | 1315 |
Zithoogte | 835 |
Drooggewicht | 181 |
Leverbare kleuren | CAndy Burnt Orange, Atomic Silver, Ebony |
Beschrijving | STERK MIDDENGEBIED
Tijdens de tuning van de 649 cm³ Parallel Twin motor van de nieuwe Versys, was de belangrijkste prioriteit een gasreactie te vinden die zowel een krachtig gevoel geeft als zorgt voor een snelle toerentoename. Om de prestaties te optimaliseren voor allerdaags rijden, is er extra aandacht besteed om de koppel in het laag en midden toerengebied te maximaliseren. |