Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z1000 - 2004

Garantie: Ja
64510 Km
Zwart
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Inruilen? Graag. Meer en betere foto's volgen.

Kawasaki Z1000 injectiemodel van bouwjaar 2004. Super goed lopende machine en voorzien van nieuwe bandenset. Garantie geen enkel probleem, wij staan achter onze motoren.

De motor verkeerd in goede staat van onderhoud en staat als bovengenoemd op nieuwe Michelin banden.
Remblokken etc verkeren in goede staat.

Extra's:
Korte kentekenplaathouder
Donkere en verhoogde kuipruit
Led achterlicht
Led knipperlichten

Motor is compleet met 2 sleutels.
Motor start direct, rijd perfect en loopt als een zonnetje. Ook alle elektra en verlichting is werkend.

Kortom deze dikke Z1000 staat klaar voor jou, neem nu contact op!

Prijs €3490.-
Inruil? Graag.
 

  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Voor vragen of het maken van een afspraak kun je gerust bellen met tel 06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion