Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z650RS - 2022

Garantie: Ja
14857 Km
METALLIC SPARK
kawasaki - z650rs
kawasaki - z650rs
kawasaki - z650rs
kawasaki - z650rs
kawasaki - z650rs
kawasaki - z650rs
kawasaki - z650rs
kawasaki - z650rs
kawasaki - z650rs
kawasaki - z650rs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2022

Kawasaki ontketent een Retrovolutie met de Z650RS. Deze Modern Classic is een hommage aan de
originele Z650-B1 uit 1977 en weet moderne technologie te combineren met iconische
designelementen zoals de prachtige tank, zijpanelen, ducktail en 2 analoge
‘’artillery shell’’ tellers.
De gegoten wielen zijn ontworpen met Kawasaki's geavanceerde analysetechnologie en zijn de perfecte balans tussen een licht gewicht en een stijlvol uiterlijk, wat bijdraagt aan zowel de rijeigenschappen als een design dat past bij de uitstraling van deze Modern Classic.
Het brede stuur en de ontspannen zithouding geven de rijder een natuurlijke, comfortabele houding die zowel vertrouwen wekt als de controle vergroot voor een breed scala aan rijders.
De basis van de Z650RS wordt gevormd door het 649cc parallel-twin motorblok met een balans as, bekrachtigde slipper koppeling en speciaal voor de Z650RS ontworpen motordeksels. Voor het gebruik in deze Retro Sport is het blok getuned met de focus op souplesse in lage toeren en koppel en vermogen in middelhoge toeren. Hiernaast is dit blok zeer betrouwbaar en zuinig qua verbruik en staat dus garant voor vele zorgeloze kilometers rijplezier.
De dubbele ø300 mm voorschijfremmen en ø220 mm achterrem zorgen voor een overvloed aan remkracht. De ronde schijven dragen bij aan het retro sport imago van de motorfiets.
Deze motor is nieuw geleverd door ons aan de eerste eigenaar , nu weer te koop voor de 2e ronde , wordt jij de 2e bestuurder van deze fraaie motor ?




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion