Met 12 maanden garantie. Nieuw geleverd en onderhouden door Goedhart Motoren. Ingeruild van de eerste eigenaar. Onder andere voorzien van: valbeugel, handvatverwarming en navigatiesteun.
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor
Vloeistof gekoeld 1-cilinder 4-taktmotor
Boring x slag
60|89
Cilinder inhoud
373
Comp. verhouding
Kleppen
Brandstof toevoer
Ontsteking
Vermogen
||
Max. koppel
37|
Koppeling
PASC ™ -stopkoppeling, mechanisch bediend
Versnellingsbak
Single-speed automaat
Verhouding
Overbrenging
Ketting
Starter
electrisch
Tankinhoud
14,5
Topsnelheid
ABS
ja
Frame
Stalen trellisframe, gepoedercoat
Vering voor
WP APEX 43
Vering achter
WP APEX - Monoshock
Remmen voor
Radiale vaste remklauw met vier zuigers
Remmen achter
Zwevende remklauw met enkele zuiger
Voorband
Achterband
Wielbasis
Lengte
Breedte
Hoogte
Zithoogte
855
Drooggewicht
158
Leverbare kleuren
ORANJE,WIT
Beschrijving
Bevredig uw rusteloze geest met de nieuwe KTM 390 ADVENTURE. Deze compacte eencilinder enduromachine voor op reis heeft een sportieve ontwerphouding, met de uitgebreide uitrusting en bewezen prestatiegegevens van het KTM ADVENTURE-assortiment. De veelzijdige ergonomie, soepele vermogensafgifte en innovatieve technologie komen allemaal samen in een comfortabel, lichtgewicht pakket dat is gebouwd voor diegenen die meer avontuur in hun dagelijks leven willen passen.
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit.
Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.