Nieuwsbrief:

KTM  690 DUKE ABS - 2015

Garantie: Ja
23390 Km
Wit
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
* Motor in mooie staat.
* Akrapovic sportdemper.
* BOVAG garantie.
* NU motor rijden, Gespreid betalen mogelijk, gespreid betalen is een financiering*
* 10 dagen gratis All Riskverzekering **
* Proefrit mogelijk, bij voorkeur op afspraak, Whatsapp voor afspraak 06-52344003.
* Prijs gebaseerd op geen inruil, inruil mogelijk.
* Reserveren van motor zonder aanbetaling niet mogelijk.



Welkom bij Nijzing Motoren uit Emmen.
Naast deze motor hebben wij ruim 60 occasions, goed onderhouden en scherp geprijsd, tevens zijn we BOVAG lid.
Wij zijn te bereiken op tel: 0591-677067  Whatsapp  06-52344003 of mail naar info@nijzingmotoren.nl
Opening `s tijden:

Dinsdag t/m vrijdag : 09.30 - 17.30 uur.
Zaterdag : 09.30 - 16.00 uur.
Donderdag avond : Op afspraak.
           

Graag tot ziens aan de Jacob Le Mairestraat 257 in Emmen!
*Vraag naar de voorwaarden.
** Vooraf aanmelding noodzakelijk, geen aanmelding is niet verzekerd.
*** Alle moeite is genomen om de informatie op deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Schrijf- en zetfouten zijn dan ook voorbehouden. Acteer daarom niet alleen naar aanleiding van deze advertentie, maar controleer bij aankoop op zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Aan onze advertenties kunnen geen rechten ontleend worden.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Nijzing Motoren Emmen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2024 Motoroccasion