Nieuwsbrief:

KTM  890 DUKE R - 2020

Garantie: Ja
20000 Km
Wit
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene Omschrijving en Staat:
Een RAMVOLLE en in Nieuwstaat verkerende KTM Duke 890 R van bouwjaar 2020 met 20.569km.
Echt een WAANZINNIGE motor om mee te rijden, 121pk/100Nm en een drooggewicht van slechts 160kg zoals hij staat. Messcherp sturen, fantastische feedback van de verstelbare WP Apex Vering en remmen als een beer met de grote Brembo Stylema Klauwen en Verstelbare Brembo MSC Rempomp.

De Duke 890 R verkeerd in algehele Nieuwstaat, alle slijtdelen verkeren in topconditie en uiteraard wordt ook deze motorfiets geleverd met een verse servicebeurt, Nieuwe Metzeler M9 Sportec bandenset en 12 maanden garantie.  

Standaard is deze Duke 890 R voorzien van: 
- Brembo M50 Voorremmen
- Brembo Achterrem
- WP Apex Voorvork
- WP Achterveer 
- 3 Riding Modes
- ABS (eventueel Supermoto mode)
- Slipper Clutch
- Dagrijverlichting

Extra's en Accessoires:
Techpack
- Cruisecontrol
- KTM My Ride
- Powerparts Akrapovic met uitneembare DB killer
- Powerparts Uitlaathanger
- Powerparts Kroonplaten
- Powerparts Rem-Schakelset
- Powerparts Tankgrip
- Powerparts Bellypan
- Korte Kentekenplaathouder
- Motorlift Bobbins

Extra aanwezig bij deze Duke 890 R:
- Originele Onderdelen; Duo Steunen, Uitlaat, Duo Beugel
- 2x Sleutel
- Boekjes

  • Inbegrepen in deze Advertentieprijs ZONDER extra kosten:
    - 40 Punten check, Afleverbeurt, Slijtdelen verkeren in goede conditie.
    - Grondige Poetsbeurt.
    - Tenaamstelling en Vrijwaring.
    - 10 dagen Allrisk Verzekering.
    - 12 maanden volledige Garantie m.u.v. Slijtagedelen.
  • - Inruil (auto/motorfiets) mogelijk tegen handelswaarde.
    - Kopen op afstand inclusief Aflevering aan huis door heel Nederland voor slechts €150,-.
    - Uitgebreide Financiering mogelijkheden middels NUmotorrijden. 

    Bent u na aanleiding van deze Advertentie enthousiast geworden en wilt u een Proefrit aanvragen, heeft u een inruilvoorstel of andere brandende vraag? Aarzel dan niet en Bel of Watsapp ons gerust op: 0615392220





                          ---  van Andel Motorsport  ----
    - Met uiterste zorg selecteerde Premium Motorfietsen.
    - Kwaliteit, Service & Aandacht met een Persoonlijk karakter.
    - Inkoop, Verkoop, Consignatie & Zoekopdrachten.
    - Full Service Werkplaats, Onderhoud, Reparatie, Herstel.

    Bezichtigingen van Motorfietsen 24/7 mogelijk op afspraak.
    Werkplaats/Showroom MA t/m VR van 8:00 - 18:00

    Contact & Info;
    Dominee Bleekerstraat 11 Marknesse 8316CV
    www.vanandelmotorsport.nl
    vanandelmotorsport@outlook.com
    0615392220

    Volg ons ook op Facebook en Instagram voor Verhalen, Foto's, Acties en de nieuwste Voorraad.
     


  • Trefwoorden: Duke superduke super duke gen 1 2 3 gen1 gen2 gen3 austin racing sc project r s evo rr adventure 1190 690 790 890 990 super duke exc exc-f 150 250 300 350 450 500 excf duke 690 390 rc smcr smc-r smc r superduke super enduro rc8 smr smt 950 Duke super duke adventure 1190 690 790 890 2.0 3.0 1.0 gen1 gen2 gen3 rc8 rc8r red bull akrapovic rc 8 rr gasgas gas gas 

Opties en Accessoires:
Algemene Omschrijving en Staat:
Een RAMVOLLE en in Nieuwstaat verkerende KTM Duke 890 R van bouwjaar 2020 met slechts 10.982km.
Echt een WAANZINNIGE motor om mee te rijden, 121pk/100nm en een drooggewicht van slechts 160kg zoals hij staat. Messcherp sturen, fantastische feedback van de verstelbare WP Apex Vering en remmen als een beer met de grote Brembo Stylema Klauwen en Verstelbare Brembo MSC Rempomp.

De Duke 890 R verkeerd in algehele Nieuwstaat, alle slijtdelen verkeren in topconditie en uiteraard wordt ook deze motorfiets geleverd met een verse servicebeurt en 12 maanden garantie.  

Standaard is deze Duke 890 R voorzien van: 
- Brembo M50 Voorremmen
- Brembo Achterrem
- WP Apex Voorvork
- WP Achterveer 
- 3 Riding Modes
- ABS (eventueel Supermoto mode)
- Slipper Clutch
- Dagrijverlichting

Extra's en Accessoires:
- Powerparts Akrapovic met uitneembare DB killer
- Powerparts Uitlaathanger
- Powerparts Monoseat
- Powerparts Bar-end Mirror
- Powerparts Rembeschermer
- Powerparts Flyscreen
- Powerparts LED Knipperlichten


Deze Duke 890 komt met: 
- Originele Onderdelen; Duo Steunen, Uitlaat, Voetsteunen, Duozit, Duo Beugel
- 2x Sleutel
- Onderhoudsboekjes en Onderhoudsfacturen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
van Andel Motorsport
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2024 Motoroccasion