Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  CALIFORNIA EV TOURING - 2005

Garantie: Ja
53013 Km
Zwart Chroom rood
moto-guzzi - california-ev-touring
moto-guzzi - california-ev-touring
moto-guzzi - california-ev-touring
moto-guzzi - california-ev-touring
moto-guzzi - california-ev-touring
moto-guzzi - california-ev-touring
moto-guzzi - california-ev-touring
moto-guzzi - california-ev-touring
moto-guzzi - california-ev-touring
moto-guzzi - california-ev-touring
moto-guzzi - california-ev-touring
moto-guzzi - california-ev-touring
moto-guzzi - california-ev-touring
moto-guzzi - california-ev-touring
moto-guzzi - california-ev-touring
moto-guzzi - california-ev-touring
moto-guzzi - california-ev-touring
moto-guzzi - california-ev-touring
moto-guzzi - california-ev-touring
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Super lekker rijdende California dit is de EV Touring uitvoering dus voorzien van een 3 delige kofferset en grote kuip.

Net door ons voorzien van een nieuwe koppeling en kabel en bijbehorende keeringen.De uitgaande as keering was namelijk lek en dan hebben we alles los vandaar alles gelijk maar vervangen.

Ook de voorband is net vervangen door een Michelin Road Classic maar ook de achterband is niet erg oud en helemaal ok.

Dus motor is helemaal afleverklaar dus je kan er zo mee de weg op.

Super lekker touren alleen of samen ga proefrijden en laat je verbazen hoe goed deze motor rijd.

Wij doen veel met Moto Guzzi gaan deze motor ook perfect afleveren maar ook onderhoud voor ons geen probleem.


 
  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.
  • Voor € 199,- krijgt deze motor een afleverbeurt en 3 maanden garantie
  • MOTOR KRIJGT GARANTIE EN EEN AFLEVERBEURT MAAR OOK INRUIL EN FINANCIERING IS MOGELIJK.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2024 Motoroccasion