Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  NORGE 1200 GT/GTL - 2012

Garantie: Ja
40135 Km
ZILVER
moto-guzzi - norge-1200-gt-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gt-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gt-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gt-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gt-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gt-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gt-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gt-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gt-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gt-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gt-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gt-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gt-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gt-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gt-gtl
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2012
Garantie: TLM's G12 Garantie

Deze mooie grijze Norge 1200 8V is
recent door ons voorzien van
onderhoud, en is o.a. uitgerust met
een windscherm en kofferset in kleur.
Deze motor is afkomstig van de eerste
eigenaar en is altijd zeer netjes
onderhouden. Wij leveren deze motor
met 12 maanden garantie.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2024 Motoroccasion