Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 SPORT - 1972

€ 24.990,- € 27.500,-
Garantie: Ja
1 Km
GROEN
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 1972

Wij hebben deze V7 sport, de superbike
of the 70s, in oude glorie doen
herrijzen. Deze motor is volledig
gerestaureerd en wordt geleverd
inclusief fotoverslag en 12 maanden
garantie! Opstappen en direct
genieten! Nu in prijs verlaagd van
29.990 euro voor 25.990 euro!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1910 - Na 1907 worden er meer dan duizend motoren per jaar gemaakt met een nieuwe 450 cc motorblok. Triumph coureurs Jack Marshall en Freddie Hulbert worden tweede en derde in de eerste TT motorrace van de Isle of Man. Matchless eindigt eerste. In 1910 verdubbelt de line-up met twee nieuwe modellen waarvan een 499 cc TT model met magneetontsteking, een batterij-onsteking niet eens optioneel.. Albert Catt rijdt in zes dagen net meer dan 3000 kilometer met een Triumph Tourist Trophy Roadster. In 1919 verlaat Maurice Schulte het bedrijf na een ruzie met Bettmann. Hij krijgt een genereuze gouden handdruk van 15000 pond mee. Schulte wilde zich niet langer alleen richtten op de tweewielers maar ook op de automobielen. Bettmann niet.
© 2000 - 2024 Motoroccasion