Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 9 BOBBER - 2017

Garantie: Ja
19420 Km
Mat zwart Geel
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Wat een stoere motorfiets deze Moto Guzzi V 9 Bobber.

Met de dikke wielen standaard al een hele leuke motorfiets.

Stuurt en rijd top en net weer wat groter en wat meer vermogen dan de V 7 uitvoeringen.

Tuurlijk is hij aan te passen naar persoonlijke wensen maar eigenlijk is hij zo ook al mooi.

Voorzien van een Givi windscherm en uitlaat wrap om de voorbochten.

Motor heeft ABS en een onderhoudsvrije cardan aandrijving.

Hij staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

Kom langs de koffie staat klaar.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Cardan aandrijving , garantie, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2024 Motoroccasion