Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  F4 1000 R - 2007

5217 Km
Ancreciet-rood
mv-agusta - f4-1000-r
mv-agusta - f4-1000-r
mv-agusta - f4-1000-r
mv-agusta - f4-1000-r
mv-agusta - f4-1000-r
mv-agusta - f4-1000-r
mv-agusta - f4-1000-r
mv-agusta - f4-1000-r
mv-agusta - f4-1000-r
mv-agusta - f4-1000-r
mv-agusta - f4-1000-r
mv-agusta - f4-1000-r
mv-agusta - f4-1000-r
mv-agusta - f4-1000-r
mv-agusta - f4-1000-r
mv-agusta - f4-1000-r
mv-agusta - f4-1000-r
mv-agusta - f4-1000-r
mv-agusta - f4-1000-r
mv-agusta - f4-1000-r
mv-agusta - f4-1000-r
mv-agusta - f4-1000-r
mv-agusta - f4-1000-r
mv-agusta - f4-1000-r
mv-agusta - f4-1000-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
MV AGUSTA F4 1000 R in zeer frisse conditie !
* Origineel Nederlands geleverd
* Onderhoudsfacturen erbij
* Handleiding + serviceboek erbij
Wij hebben de motor voorzien van een kleine servicebeurt en nieuwe accu, deze
F4 loopt uitstekend en rijdt geweldig. 
Dit is een exemplaar voor de liefhebber, bij interesse neem contact op voor een afspraak
De prijs van € 9.899,- is met 1 maand garantie
Inruil, financiering en gratis 10 daagse verzekering behoort tot de mogelijkheden
Tot ziens bij Ros Motoren in het Brabantse Etten-Leur
  • Specialist in Ducati, Triumph, KTM en Yamaha!
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ros Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2024 Motoroccasion