Nieuwsbrief:

PIAGGIO  BEVERLY CRUISER 500 - 2008

Garantie: Nee
23163 Km
Blauw
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer stoere motorscooter en met het 500 cc motorblok kan deze scooter ook met gemak de snelweg op.

Leuk met de chromen accessoires , ook voorzien van een topkoffer in kleur met ruggesteun en een origineel windscherm.

Ook de kleur is fris samen met de lichte zadel bekleding ziet hij er gewoon top uit.

Het gaat hier om het vernieuwde model met iets meer cilinder inhoud en twin spark. Waardoor hij net wat mooier loopt dan het vorige model.

Kleine beschadeging aan het kuipdeel maar dit is minimaal.

Motorscooter staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
instructieboek, middenbok, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Topkoffer, topkofferdrager




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Jockey-shift" betekent: Bij sommige Amerikaanse choppers is gekozen voor handschakeling en voetkoppeling, die in deze kringen ook wel suicide clutch wordt genoemd. De achteroverleunen­ de positie die veel choppers kenmerkt, liet nog wel toe dat met de linkervoet het koppelingspedaal werd bediend. De schakelpook met standaard shifterguide was door de achter­ overhangende positie die de motor in herschapen toestand had gekregen voor de linkerhand onbereikbaar geworden. Daarom werd de schakelpook direct op de versnellingsbakhevel gelast, zodat min o f meer op de tast en minder fijnzinnig dan de Harley-fabriek had ontworpen werd geschakeld met deze Jockey-shift. Afgeleid van to jockey, met de ellebogen werken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion