Met 12 maanden garantie. Voorzien van hoge ruit en rugsteun voor de passagier.
Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Motor
HPE Een cilinder, 4-takt
Boring x slag
75|63
Cilinder inhoud
278
Comp. verhouding
Kleppen
Brandstof toevoer
Elektronische injectie
Ontsteking
Vermogen
26|19|7750
Max. koppel
26|6500
Koppeling
Droge automatische centrifugaalkoppeling
Versnellingsbak
Continu variabele transmissie CVT met koppelservo
Verhouding
Overbrenging
Starter
electrisch
Tankinhoud
12
Topsnelheid
ABS
Frame
Dubbele motorsteun van hoogwaardige stalen buizen
Vering voor
Vierzijdig - slag: 85 mm. Elektrohydraulische inrichting voor de vergrendeling van de ophangingen
Vering achter
Hydraulische dubbele demper afstelbaar in voorbelasting veer op 4 standen - slag: 106 mm
Remmen voor
Dubbele schijf Ø 258 mm
Remmen achter
Schijf Ø 240 mm
Voorband
Tubeless 110/70-13
Achterband
Tubeless 140/60-14
Wielbasis
1.490
Lengte
2.205
Breedte
775
Hoogte
Zithoogte
790
Drooggewicht
Leverbare kleuren
Nero Opaco, Bianco, Grigio, Verde
Beschrijving
De MP3 LT 300 Sport kan worden gereden met rijbewijs B.
De 300cc motor met elektronische brandstofinspuiting biedt een kracht van 22,5 HP 7,500 rpm en levert een maximum koppel van 23.2 Nm bij 6.500 rpm: waardes die worden omgezet in uitzonderlijke snelheid en briljante prestaties, waardoor de Sport 300 minder uitstoot op langere afstanden.
De 300 beschikt met ride by wire ook over de nieuwste technologie. Het resultaat van deze elektronische controle is een optimale brandstof verbranding, wat zich in een betere werking en dus hoger rijcomfort vertaalt.
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
Een stukje historie: TRIUMPH in 1972 - De BSA Group heeft een oplopende schuld van 3,3 miljoen pond. Het bedrijf besluit in 1972 dan ook om het personeelsbestand te reduceren van 3.000 werknemers naar 1.000 door samenvoeging van produktielijnen.
Turner overlijd en Poore, ook redder in 1960, neemt de plaats over. Zonder waarschuwing kondigt hij in september 1974 de sluiting van de fabriek in Meriden aan. Omdat er van de 4500 arbeidsplaatsen er 3000 al direct verdwijnen en ook hun produkt in handen van een concurrerende firmaF dreigt te vallen houdt het personeel een staking. Hierop wordt direct de fabriek gesloten. Poore overweegt ook om de naam Triumph op de goedkopere Norton modellen te voeren.