Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MP3 300 HPE - 2021

Garantie: Ja
3995 Km
Matt Zwart
piaggio - mp3-300-hpe
piaggio - mp3-300-hpe
piaggio - mp3-300-hpe
piaggio - mp3-300-hpe
piaggio - mp3-300-hpe
piaggio - mp3-300-hpe
piaggio - mp3-300-hpe
piaggio - mp3-300-hpe
piaggio - mp3-300-hpe
piaggio - mp3-300-hpe
piaggio - mp3-300-hpe
piaggio - mp3-300-hpe
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Prachtige Piaggio Mp3 300 HPE
Motor in nieuwstaat
Bouwjaar 2021 
Km Stand 3995
Btw motor prijs incl btw
mag bereden worden met autorijbewijs (mits gehaald voor 01-2013)
Zeer compleet inclusief Tucano Beenkleed (Kan er af gehaald worden)
Usb lader
Windscherm
Abs / Asr
Krachtige 300cc injectie motor

Inruil / Financiering / Bezorging mogelijk
Motor staat klaar en kan direct afgehaald worden
Gratis 10 dagen all risk dekking

Contact gegevens:

Huijgen Motoren
De Kronkels 31C
3752LM Spakenburg
Tel 0332999800 (ook WhatsApp)
Mail: info@huijgenmotoren.nl
 

Openingstijden:

Ma - Vrij 08:00 - 18:00
Za          08:00 - 16:00
In de avond op afspraak

 


Opties en Accessoires:
ABS




Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Huijgen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion