Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MP3 500 LT SPORT - 2017

Garantie: Ja
26503 Km
Matt Groen
piaggio - mp3-500-lt-sport
piaggio - mp3-500-lt-sport
piaggio - mp3-500-lt-sport
piaggio - mp3-500-lt-sport
piaggio - mp3-500-lt-sport
piaggio - mp3-500-lt-sport
piaggio - mp3-500-lt-sport
piaggio - mp3-500-lt-sport
piaggio - mp3-500-lt-sport
piaggio - mp3-500-lt-sport
piaggio - mp3-500-lt-sport
piaggio - mp3-500-lt-sport
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Prachtige Piaggio Mp3 500CC LT
Kleur Matt groen
Km Stand 26503
Bouwjaar 2017
Autorijbewijs (Mits deze gehaald is voor 19-01-2013)
Klant heeft de motor recent gekocht (Zit nog Bovag garantie op tot 17-11-22 papieren zitten erbij) maar wilt toch liever een motorscooter
Motor ziet er keurig uit.
Recent onderhoud gehad
De Piaggio staat klaar en kan direct meegenomen worden.
 

Contact gegevens:

Koelewijn Scooters & Motoren
De Kronkels 31C
3752LM Bunschoten - Spakenburg
Tel 0332999800
 






Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Huijgen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2024 Motoroccasion