Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Prachtige Piaggio Mp3 500CC LT
Kleur Matt groen
Km Stand 26503
Bouwjaar 2017
Autorijbewijs (Mits deze gehaald is voor 19-01-2013)
Klant heeft de motor recent gekocht (Zit nog Bovag garantie op tot 17-11-22 papieren zitten erbij) maar wilt toch liever een motorscooter
Motor ziet er keurig uit.
Recent onderhoud gehad
De Piaggio staat klaar en kan direct meegenomen worden.
Contact gegevens:
Koelewijn Scooters & Motoren
De Kronkels 31C
3752LM Bunschoten - Spakenburg
Tel 0332999800
Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
|
Motor | Een cilinder, 4-takt, vloeistof gekoeld |
Boring x slag | 94|71 |
Cilinder inhoud | 493 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 4-kleppen |
Brandstof toevoer | Elektronische injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 40.1|29.5|7250 |
Max. koppel | 45.5|5250 |
Koppeling | Droge automatische centrifugaalkoppeling |
Versnellingsbak | Continu variabele transmissie CVT met koppelservo |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 12 |
Topsnelheid | |
ABS | optie |
Frame | Dubbele motorsteun van hoogwaardige stalen buizen |
Vering voor | Vierzijdig - slag: 85 mm. Elektrohydraulische inrichting voor de vergrendeling van de ophangingen |
Vering achter | Hydraulische dubbele demper afstelbaar in voorbelasting veer op 4 standen - slag: 108 mm |
Remmen voor | Dubbele schijf Ø 258 mm |
Remmen achter | Schijf Ø 240 mm |
Voorband | Tubeless 110/70-13” |
Achterband | Tubeless 140/70-14” |
Wielbasis | 1550 |
Lengte | 2205 |
Breedte | 775 |
Hoogte | |
Zithoogte | 790 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Om het verkeer met unieke strijdbaarheid het hoofd te bieden is er nu de Piaggio MP3 Sport, in de kleuren mat lichtgrijs of mat zwart met glanzend zwarte afwerkingen, diamantvormige wielvelgen en zwart zadel met dubbel materiaal.
De Sport-uitvoering van de nieuwe Piaggio MP3 500 wordt gekenmerkt door een speciaal voor hem bedoeld kleurengamma, de glanzend zwarte afwerking van verschillende onderdelen, het zadel in zwart dubbel materiaal, de diamantvormige wielvelgen en de achteruitkijkspiegels met een vloeiende vorm. |
De beste service, meer dan 30 jaar ervaring, persoonlijk contact.
| Spakenburg, Utrecht |
| 033-2999800 |
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail
Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was.
Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken