Nieuwsbrief:

REWACO  RF1 ST-3 - 2023

Garantie: Ja
10 Km
BLAUW / WIT
rewaco - rf1-st-3
rewaco - rf1-st-3
rewaco - rf1-st-3
rewaco - rf1-st-3
rewaco - rf1-st-3
rewaco - rf1-st-3
rewaco - rf1-st-3
rewaco - rf1-st-3
rewaco - rf1-st-3
rewaco - rf1-st-3
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat

Te Koop Rewaco Trike
Type : RF-1 ST -3?
Bouwjaar : 06-2023
Kmstand : 10?
Motorinhoud : 1500 Cc 110 Pk
7 Versnellingen Automaat
Kleur : Blauw / Wit
A.P.K T/m 2026


- Band Voor : 200/50/R17 Op Star Velg
- ?Banden Achter : 295/35/R18 Op Star Velgen
- R.V.S Zijbeschermbeugel
- R.V.S Duo Passagierrailing Met / Zonder Armsteun
- R.V.S Sissybar Duorijder
- R.V.S Verstelbare Rem pedaal
- R.V.S Verstelbare Voetsteunen Voor Duo Passagier
- Spoiler : Kleur : Wit
- Koffer + Neksteun + Kussen?
- Kleur Zitjes : Zwart / Grijs
- Afsluitbare Tankdop
- Sportline Voorvork
- Chrome Spiegels
- Chrome Handvatten
- Snelgas
- Chrome Elektronische Km + Toerenteller Cockpit
- 6 x Koplampeset
- Sportline Uitlaat
- Comfort Pakket?
- 7 Speed Automaat Power - Punch
- A.B.S?
- One Key Systeem
- Cruisecontrol
- Instelbare Veren < Performance
- Stoelverwarming
- 2 Kleuren Spuitwerk
- Automaat
- Mitshbishi 1500 - 110 Pk
- R Edition Remmen
- A Achteruitcamera
- Prijs 48.433,-
- 2 Jaar Fabrieksgarantie


?
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Electrische starter, Koffer, Zetelverwarming




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H.D. Service Venlo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion