Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  CLASSIC 500 - 2021

Garantie: Ja
35103 Km
Black
royal-enfield - classic-500
royal-enfield - classic-500
royal-enfield - classic-500
royal-enfield - classic-500
royal-enfield - classic-500
royal-enfield - classic-500
royal-enfield - classic-500
royal-enfield - classic-500
royal-enfield - classic-500
royal-enfield - classic-500
royal-enfield - classic-500
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Is deze Classic 500 Black iets voor u ?
Met orginele tassen en beugels van Royal Enfield.
Een orginele top drager en een Engine Guard Black,
ook is de orginele  achter buddy aanwezig. 
Kom gerust eens kijken naar deze mooie Classic 500. 
  • GEBR. VAN DOORN MOTOREN.

    Authorized  ROYAL ENFIELD  Dealer

    De Royal Enfield Store van Nederland ruime voorraad en demo's.

    Onze Motoren worden standaard geleverd met 10 dagen
    Gratis Verzekering.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Gebroeders Van Doorn Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion