Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  CONTINENTAL GT - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Chrome
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Royal Enfield Continental GT –  Nieuw en uit voorraad leverbaar.

De Royal Enfield Continental GT is een prachtige retro look tweecilinder, die ook nog eens geweldig rijdt. Het parallel-twin luchtgekoelde motorblok heeft maar liefst 648cc en levert een maximaal vermogen van 47PK en 52-Nm-koppel. De motor is geschikt voor een A2 rijbewijs en is uiteraard uitgerust met ABS.

Het blok is erg soepel. Het heeft heel bewust 47 pk en daardoor is de 650 twin ook geschikt voor A2– maar het koppel is erg breed uitgesmeerd. Het blok blinkt uit in trekkracht. Gepaard met het prachtige twin geluid heb je het idee met een veel dikker blok onderweg te zijn. De motor blinkt uit door het gebruik- en rijgemak, door het soepele blok en de retro looks! Motor is leverbaar in 6 verschillende kleurstellingen. 

Kwalitatief te vergelijken met Europese en Japanse tegenstrevers, echter beduidend goedkoper! Standaard met ABS en drie jaar garantie!

√ 3 jaar fabrieksgarantie
√ 3 jaar Road Assist
√ Geschikt voor A2
√ ABS

  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Moto Morini motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Moto Morini


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion