Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  HIMALAYAN - 2022

€ 6.990,- € 7.620,-
Garantie: Ja
Nieuw
MIRAGE SILVER
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze compleet nieuwe Royal Enfield Himalayan 410 word aangeboden inclusief het Final Edition pakket Ter waarde van € 630,-! Bij MVM Motoren jouw Royal Enfield dealer van midden Nederland. 

De originele Himalayan uit 2016 was een primeur in een nog onbekend segment, en is een zeer veelzijdige en toegankelijke motorfiets. Nu 8 jaar later is dit model niet meer weg te denken uit de Europese all-road klasse. Met zijn unieke 1-cilinder 24 PK is de glimlach op de bestuurder zijn gezicht niet meer weg te krijgen, of deze nu de verharde wegen neemt of nu net dat onverharde weggetje heeft gevonden de Himalayan gaat er vol voor! 

Dit alles in combinatie met 3 jaar fabrieksgarantie, een gemiddeld verbruik van minimaal 1 op 28, voor maar € 6990,-..,. wij zouden het wel weten!

Benieuwd naar deze nieuwe Royal Enfield Himalayan 410 Final Edition? Neem dan contact met ons op en kom deze motor in het echt bekijken in De Meern. 
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MVM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion