Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  SHOTGUN 650 - 2024

Garantie: Ja
0 Km
STENCIL WHITE
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 36 maanden

De Shotgun 650 past qua ziel en vorm niet in een standaardcategorie. Dankzij het modulaire ontwerp schakelt hij moeiteloos tussen drie stijlen, van eenzitter tot tweezitter tot bagagevervoerende toermotor. De vier unieke kleurstellingen van de motorfiets ontlenen hun inspiratie aan de customcultuur en bieden een canvas waar bouwers en beginners zich volledig op kunnen uiten.

De Shotgun 650 is ergonomisch geoptimaliseerd met middelhoge voetsteunen, een lage zadelhoogte van 795 mm en een stuurstang die voor de positie van het zadel en de voetsteunen is uitgekiend. Dankzij de getunede Showa-vering, wielbasis van 1465 mm en het lage zwaartepunt is het net zo leuk om in druk verkeer, op de snelweg en over bochtige plattelandswegen te rijden, zonder dat je aan comfort inlevert. Brede 18-inch voorbanden en 17-inch achterbanden, gecombineerd met remschijven van 320 mm en 300 mm, garanderen een stabiele grip en veel controle bij alle snelheden, of je nu alleen of met extra gewicht rijdt.

Onder de onverwoestbare stalen ruggengraat van de Shotgun 650 gromt onze beproefde 648 cc paralleltwin die is ontworpen voor gebruik op de weg. Met veel kracht in het middengebied en een rijke hoeveelheid koppel bij alle versnellingen blijft de rijder geboeid. Deze motorfiets belichaamt ons pure motor-DNA zonder erdoor te worden beperkt. Met zijn modulaire mogelijkheden, neomoderne esthetiek en unieke kleuren bevrijdt hij zich uit het keurslijf en verlegt hij de grenzen van wat een Royal Enfield kan zijn.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Big Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber o f Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het ma­ken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introduc­tie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitge­voerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich ove­rigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon verande­ren. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de En­gelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motor­fiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
© 2000 - 2024 Motoroccasion