Nieuwsbrief:

SUZUKI  GLADIUS ABS - 2010

31696 Km
N.v.t.
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
SUZUKI GLADIUS 
-Bouwjaar:2010
-Kilometerstand:31696
-ABS
-Valbeugel
Inruil en financiering mogelijk

 

  • Waarom koopt u bij De Friese Motorfiets:
    - 200 m2 showroom.
    - Altijd 50 occasions op voorraad.
    - Hét adres voor betaalbare motoren mét garantie.
    - 10 Dagen GRATIS ALL-RISK verzekering bij aanschaf motor.

    Ook bij De Friese Motorfiets:
    - Inruil, proefrijden, thuis bezorgen mogelijk
    - Diverse 35 kw motoren voor het A2 rijbewijs.
    - Professionele werkplaats voor onderhoud van alle motormerken!
    - Gespecialiseerd schade herstel, van taxatie tot reparatie.
    - Diverse accesoires.
    - De koffie staat altijd klaar!

    Afstand een probleem? Wij bezorgen door heel Nederland tegen gunstig tarief!
    Uw motor verkopen zonder zorgen, Contant geld of via bank.
    RDW Vrijwaring ter plaatse.


    Openingstijden:
    Zo Gesloten
    Ma gesloten
    Di 13.00-17.30
    Wo 9.00-17.30

    Do 9.00-17.30
    Vr 9.00-17.30
    Za 9.00-15.00



    De Friese Motorfiets.
    Conradi Veenlandstraat 102  
    9104LA Damwald.

    Tel: +31(0)6 51 93 42 93
    info@defriesemotorfiets.nl
    www.facebook.com/DeFrieseMotorfiets
    www.defriesemotorfiets.nl


    Volg ons ook op facebook, voor diverse occasions
    Bereikbaar op 0651934293 
    www.defriesemotorfiets.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Friese Motorfiets
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2024 Motoroccasion