Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSR 750 - 2011

Garantie: Nee
70429 Km
WIT
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2011

Nieuw door ons geleverd, voorzien van ballypan, verder orgineel. Bijzonder nette Suzuki.

Wij gaan verhuizen! Vanwege de hoog oplopende kosten hebben wij besloten te gaan verhuizen. Onze showroom is daarom momenteel gesloten.

Mocht je interesse hebben in één van onze motoren, wij maken graag een afspraak voor bezichtiging. Bel gerust naar 079-2060210 (optie 2) of mail naar info@promotormotoren.nl. We nemen z.s.m. contact op.

Met vriendelijke motorgroet,
Team Pro-Motor-Motoren

P.S. voor up-to-date informatie omtrent openingstijden verwijzen wij naar onze website www.promotormotoren.nl.
  • Wij leveren al onze motoren af met 10 dagen gratis verzekering !





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Pro-Motor-Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Mousetrap" betekent: Hefboommechaniek dat door Harley-Davidson in de periode 1952—1967 werd gebruikt bij de introductie van de handkoppeling en voetschakeling op de zware 1200CC modellen. De fabrieksaanduiding was clutch booster. Omdat het koppelingsmechanisme was ontworpen voor voetkoppeling en ongewijzigd bleef, bleek handbediening te zwaar, waarbij een sterke hulpveer en een kantelmechanisme uitkomst boden. De bijnaam mousetrap voor dit mechaniek werd ontleend aan het risico dat bij demontage bestond. Menig sleutelaar blesseerde de toppen van zijn vingers door niet te anticiperen op het omklappen van het mechaniek, wanneer het stangetje van de koppelingshevel werd verwijderd, waarmee de verankering van het mechaniek verdween. Overigens kan om dit probleem te elimineren een mousetrap eliminator worden gekocht, een hulpstuk dat het kantelmechaniek vastzet.
© 2000 - 2024 Motoroccasion