| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Prachtige Intruder C 1800
- Lederen tassenset
- Sissy bar
- Hoog stuur
Motor Outlet Deventer – scherpe prijzen, geen poespas
Onze naam zegt het al: bij Motor Outlet koop je motoren tegen échte handelsprijzen. Geen inruil, geen garantie, gewoon zo mee voor een scherpe prijs. En wist je dat je bij ons ook terechtkunt voor motorkleding tegen de allerlaagste prijzen? Kom langs en sla je slag!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | viertakt V-Twin, DOHC, vloeistofgekoeld |
| Boring x slag | 112 mm x 112 mm |
| Cilinder inhoud | 1783 cc |
| Comp. verhouding | 10.5:1 |
| Kleppen | vierkleppen per cilinder |
| Brandstof toevoer | injectie, 52 mm |
| Ontsteking | volledig transistor gestuurd |
| Vermogen | pk / kW bij tpm |
| Max. koppel | Nm bij tpm |
| Koppeling | |
| Versnellingsbak | 5 versnellingen constant mesh |
| Verhouding | |
| Overbrenging | |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 19 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | |
| Frame | dubbel wiegframe |
| Vering voor | Telescopische voorvork, oliegeveerd |
| Vering achter | Telescopische voorvork, oliegeveerd, voorspanning springveer verstelbaar |
| Remmen voor | 290 mm dubbele remschijf met Pinslide 2-zuiger remklauw |
| Remmen achter | 275mm remschijf met Pinslide 2-zuiger remklauw |
| Voorband | 150/80R16 M/C 63V, tubeless |
| Achterband | 240/55R16 M/C 79V, tubeless |
| Wielbasis | 1755 mm |
| Lengte | 2585 mm |
| Breedte | 985 mm |
| Hoogte | 1165 mm |
| Zithoogte | 710 mm |
| Drooggewicht | nnb kg |
| Leverbare kleuren | zwart, cherry rood |
| Beschrijving | |
 |
Motor Outlet Deventer |
|
Deventerweg 6
Bathmen
Plan de route
|
 |
06-38357616
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 2001 - Rond 2001 werd de boxermotoren opgewaardeerd tot de R 1150-serie, waarbij de uiterlijke verschillen minimaal waren. In die periode verschenen ook de eerste 1200cc-modellen, maar dat waren de zeer afwijkende cruisers van de R 1200 C-serie, die niet erg succesvol werden. De "echte" R 1200-serie, met opvolgers voor de R 1150-serie, verscheen vanaf 2004 met de R 1200 GS. In de jaren 00 zette BMW de drang naar meer motorvermogen door, ook bij de boxermotoren, die bijvoorbeeld de 122 pk sterke R 1200 S en later de "High Performance" HP2-serie kregen. Maar het summum van vermogen kwam met de nieuwe K-serie met dwarsgeplaatste motor.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken