Nieuwsbrief:

SUZUKI  INTRUDER C 800 CLASSIC - 2009

Garantie: Ja
27500 Km
ROOD-ZWART
suzuki - intruder-c-800-classic
suzuki - intruder-c-800-classic
suzuki - intruder-c-800-classic
suzuki - intruder-c-800-classic
suzuki - intruder-c-800-classic
suzuki - intruder-c-800-classic
suzuki - intruder-c-800-classic
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Suzuki VL800C Intruder 2009 Rood-Zwart 27.500Km
Motor verkeert in keurige staat en is netjes onderhouden
Origineel NL motor - Geen import -
Voorzien van diverse mooie extra's


Showroomprijs 6.650 - inruil mogelijk -
Prijs bij geen inruil 6.400- incl. garantie !!

Voor vragen over dit product … Graag even bellen
Eén telefoontje geeft meer info dan vele E-mails
Op mail en biedingen wordt helaas niet gereageerd !!

HUYBERS MOTOREN
- Al sinds 1958 - Actief en Voordelig
Uw leverancier voor Yamaha, Suzuki, Kawasaki en Honda
Inkoop, verkoop en verhuur van mooie Japanse motoren !!
.
Nieuw voordeel en mooi gebruikt - Altijd 100 tot 150 stuks.
Het Motor-Totaal-Center voor de Japanse motor. Ook voor
Motorverhuur, Onderhoud, Reparatie, Service and Parts. 
Ruime gesorteerd onderdelen magazijn met voordeel prijzen
Grote motorkleding OUTLET en motorhelmen aanbiedingen 
.
Ook voor uw ACCU en MOTORBANDEN met actie voordeel
Absoluut NERGENS GOEDKOPER !! Zie onze website
Tas & Koffer systemen, Ketting set en Uitlaat voordeel !!
.
Dagje weg ? Weekendje er tussen uit ? Of lekkere vakantie?
Ook het adres voor het huren van een mooie motor !!
Naked-Sport, Custom-Cruiser, Adventure en Touring modellen
.
HUYBERS MOTOREN - Al sinds 1958 - Actief en Voordelig
Europalaan 91, 5481JD Schijndel Tel 073-5477770
Centraal in Brabant tussen Eindhoven-Den Bosch-Uden/Veghel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Huybers Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion