Nieuwsbrief:

SUZUKI  SV 650 A - 2018

€ 6.790,- € 7.290,-
21754 Km
Blauw
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze maand scherp geprijsd van €7290 voor €6790.!

Keurig nette Suzuki SV650 uit 2018

* Abs systeem

* Led koplamp

* Gear indicator

* SP knipperlichten

* SP spiegels

* Tidy tail

* Verstelbare comfort hendels

* Staat goed op de banden
  • KONINGSDAG GESLOTEN

    Pre Season Deals:

    * Keihard 500 euro korting op alle motoren.!!

    * Zie je jezelf al rijden op deze motor? je bent niet de enige.! vooral met deze actie gaat het erg 
    snel in de verkoop, neem snel contact met ons op en kom langs.!

    * Heb je een motor die je graag wilt inruilen dan is dit bespreekbaar

    * Afstand een probleem? Tegen schappelijke vergoeding word de motor thuis bezorgd.!

    * Een motor reserveren kan d.m.v. een kleine aanbetaling

    * Ophalen over 1 á 2 maanden is bespreekbaar

    * Servicebeurt naar km-stand en 3 maanden garantie optioneel €350


    ---------------------------------------------------------



    * Interesse in deze motorfiets en je wilt hem bezichtigen?
    Of heeft u een vraag over een motor? Hiervoor kan je marktplaats messenger of whats app 06-3878 3611 gebruiken


    * Servicebeurt en 3 maanden garantie optioneel voor 350,-

    * Een motor reserveren kan d.m.v. een kleine aanbetaling

    ---------------------------------------------------------
    Inruil:

    Je bent welkom om uw motor/scooter bij ons in te ruilen en krijgt er een eerlijke prijs voor terug
    Kom gezellig eens langs in onze showroom om dit te bespreken of neem contact op via whatsapp 06-3878 3611 en stuur wat foto's en een richtprijs door.


    Financiering:

    Wil je het laatste beetje laten financieren? Ook dat is bij ons mogelijk. Of het nu 1000, 2000 of 5000 euro is, wij doen er niet moeilijk over.! Je kan vrijblijvend een aanvraag doen op onze website.


    Waar zijn wij gevestigd?

    Wij zijn gevestigd in Monster, een klein uurtje van Utrecht en Amsterdam. vanuit Rotterdam 25 minuten.
    Mocht afstand een probleem zijn voor je dan kunnen wij tegen een schappelijke vergoeding de motor thuis bezorgen.!



    Gewoon even een klein vraagje? Ons kan je ook bereiken via whats-app op 06-38 78 36 11 en de marktplaats chat

    Complete afdeling motoren voor de 35KW en A2 rijder.!

    Altijd ruim 150 motoren op voorraad!



    * Er wordt niet gereageerd op biedingen, prijsvragen, losse onderdelen verkoop etc.

    Ruime openingstijden:

    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 - 17.30
    Zaterdag 09.00 - 16.00
    KONINGSDAG GESLOTEN

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Vliet Motorsport
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Chopper" betekent: De basisbetekenis van het werkwoord to chop is afhakken. Naast allerlei betekenissen op andere terreinen dan de nieuwe betekenis die to chop zou krijgen binnen de wereld van sportwagens en motorfietsen aan de Amerikaanse Westkust, betekent chopper volgens het Dictionary o f American Slang van Wentworth & Flexner een kaartjesscheurder aan de ingang van een bioscoop, maar ook de bijnaam voor een Thompson machinegeweer (1929). Een paar jaar later, in 1931, werd die betekenis binnen de Amerikaanse onderwereld verruimd tot: de man met het machinegeweer. In 1955 ontstaat binnen de hot-rod scene van jeugdige bezitters van sportwagens in Californië het begrip chopped top. Een opgevoerde auto werd ontdaan van dak, voorruit en sponning en zelfs zijramen ‘so that only the bare frame was left above door level’. Er is weinig verbeeldingskracht voor nodig om in plaats van een auto een motorfiets tot zijn naakte essentie terug te brengen. Die rage begon min o f meer in dezelfde tijd, namelijk begin jaren vijftig aan de zonnige Amerikaanse Westkust. Het voorspatbord verdween, het achterste deel van het achterspatbord werd verwijderd, alsmede conventioneel en solide ogende treeplanken. Dat alles droeg bij tot een uiterlijk van onveiligheid, roekeloosheid en daarmee onaangepastheid. In de literatuur wordt voor het eerst aan het eind van de jaren vijftig de term chopper gebezigd voor een dergelijke gestripte motorfiets of bike en raakt de term biker voor berijders van onconventionele motorfietsen in zwang. De chopper werd een echte rage na de film Easy Rider uit 1969. De titel van de film met Dennis Hopper en Peter Fonda werd ontleend aan de comfortabele en ontspannen zitpositie op hun flamboyante Harley-choppers. Schijnbaar zonder inspanning van Hopper en Fonda worden de bewoners in de square wereld die zij op hun romantisch uitziende motorfietsen doorkruisen gereduceerd tot figuranten die op provocerende wijze op hun burgerlijke onvrijheid worden gewezen. De motoragent en daarmee alle motorrijders van de gevestigde orde zitten nu wel heel erg rechtop hun aangeharkte motorfietsen. Voor hen die al iets met motorfietsen hadden op het moment dat Easy Rider uitkwam en tevens kritisch stonden tegenover het establishment aan het einde van de jaren zestig, kwam de boodschap goed over. Na wereldwijde roulatie van de film kreeg het choppen van originele Harley’s een aanzienlijke navolging. Essentieel en in het oog springend was de verlengde voorvork en het gewijzigde frame, waarvan de balhoofdhoek werd vergroot raked frame), wat enig deskundig zaag- en laswerk vereiste. Het aanpassen van de balhoofdhoek was nodig om een omhoogstaande voorkant te vermijden bij het monteren van een verlengde voorvork. De krachtbron van het merendeel van de choppers, het 1200CC Harley v-twin motorblok, werd met alle beschikbare middelen opgepept, wat meer snelheid betekende, zodat wegligging en remcapaciteit, maar ook een wat minder compromisloze ergonomische zitpositie werden herzien. Menig liefhebber van de originele fabrieksHarley of-Indian heeft met tranen in de ogen de radicale chopperrage (1970-1980) zien woeden. Na tien jaar was het verlengde voorvork-syndroom goeddeels verdwenen. Menig chopper bleek een krakkemikkige constructie te zijn die door zijn modegevoelige bezitter vaak na korte tijd al weer van de hand werd gedaan en als schroot op onderdelenmarkten terechtkwam. Een indrukwekkend aantal originele Harley-Davidsons en Indians werd aan de chopperrage opgeofferd. Met name de Panheads en Knuckleheads, de zware modellen van Harley-Davidson uit de jaren veertig, vijftig en begin jaren zestig vielen ten prooi aan deze trend, die bovendien voortdurend wisselde. Een jaar later waren korte lage sturen en *dragpipes in de mode, en paste een chopperrijder zijn vehikel weer aan de nieuwste rage aan. Het verchromen van talrijke bestanddelen is altijd inherent gebleven aan de verschijningsvorm van choppers. Soms ging het verchromen zo ver dat hele frames en zelfs carterhelften o f oliepompen een chroomlaag kregen. Die extremen komen nauwelijks nog voor. De lengte van voorvorken nam eveneens af tot een hanteerbare maat, waarmee niet iedere te nemen bocht een straf werd. De custombike is de wat ingetogener opvolger van de chopper. De huidige naam chopper, die aan eigentijdse modellen van de Japanse motorindustrie wordt meegegeven, duidt op een verre gelijkenis met het Easy Rider-silhouet. De enige rechtvaardiging van de naam chopper hierbij is dat er sprake is vaneen achteruitleunende zitpositie, waarbij de voeten naar voren worden geplaatst en de handen een welvend, middelhoog stuur vasthouden. De zogenaamde ontspannen, lui achteroverhangende zit die deze motor zijn chopper-image verschaft, blijkt op langere ritten tot heel wat rug-, arm- en zitvlakpijn te leiden. Met eigenbouw o f ingrijpende realisering van individuele wensen heeft de met chopper aangeduide moderne Japanner in het geheel niets te maken. Het is een seriemotorfiets die als typetje met deze benaming voor massaconsumenten recentelijk op de markt is gebracht.
© 2000 - 2024 Motoroccasion