Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 800 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De nieuwe 2024 Suzuki V-Strom 800.
Inclusief 6 jaar garantie!
 

De V-Strom 800 combineert opwindende prestaties met comfort en rijgemak, ongeacht de lengte van je reis. Iedere rit is een aangename belevenis dankzij de geavanceerde technologie en het gebruiksgemak. Je eigen pad kiezen was nog nooit zo makkelijk.

Met dit pakket kom je stoer en strak voor de dag. Het pakket t.w.v. € 2.074,- bestaat uit: Handkappen, Middenbok, Complete set zwart aluminium zij-koffers (2x37 l) en Handvatverwarming. Nu verkrijgbaar voor € 1.749,-* * Prijs exclusief eventuele door de dealer te bepalen montagekosten.


Opties en Accessoires:
A2 rijbewijs geschikt, ABS, 5 inch TFT display, ABS, Instelbare Traction Control met drie rijmodi, verticaal gestapelde hexagonale LED-koplampen, up & down Quickshifter.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion