Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 1000 - 2015

Garantie: Ja
10470 Km
Champagnemetallic
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Door Motorcentrum Rijen geleverd en onderhouden:

Van eerste eigenaar
3 delige Givi Kofferset
Handvatverwarming
Givi Airflowruit
Aluminium carterbescherming
Handkappen
Valbeugels
Middenbok
Scott-Oiler smeersysteem
Tom Tom navigatie
Wielstriping
Zeer chique kleurstelling

  • Een proefrit maken of deze motor bezichtigen?
    Neem dan gerust contact met ons op! Onze verkopers Jack, Thijs en Cees helpen je graag verder en kunnen je iedere gewenste foto in topkwaliteit toesturen of de inruilwaarde van je huidige motor bepalen. Inruil van een auto, boot of camper is bij ons ook bespreekbaar.

    Welkom bij Motor Centrum Rijen
    Motor Centrum Rijen is al meer dan 50 jaar de meest complete motorzaak van Zuid-Nederland en officieel dealer van de merken Kawasaki, KTM, Triumph en Suzuki. In ons familiebedrijf kun je terecht voor alles wat motorrijden zo bijzonder maakt en denken wij graag met u mee. Onze technische professionals staan je met raad en daad bij voor onderhoud, reparatie en schadeherstel. 

    Naast nieuwe motoren hebben wij in onze 1500m2 showroom ook altijd meer dan 100 topoccasions met garantie op voorraad. Inruil van uw huidige motor, auto, boot of camper is mogelijk en wij helpen je graag bij het vinden van een passende financiering.  

    BEKIJK ONZE VOLLEDIGE VOORRAAD OP WWW.MCRIJEN.NL

    10 dagen gratis allrisk verzekerd
    Iedereen die bij ons een motor koopt hoeft zich niet druk te maken over de verzekering, want wij leveren iedere motor af met 10 dagen gratis allriskverzekering! Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag het ons!

    Inkoopservice
    Wij kopen graag jouw motor in, stuur ons gerust een aantal foto’s en ontvang zsm een interessant voorstel!

    Huur je droommotor!
    Bij Motor Centrum Rijen kun je ook terecht voor motorverhuur! Wij hebben een breed aanbod van de nieuwste Kawasaki, KTM en Triumph modellen tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Zo huur je al een nieuwe Kawasaki vanaf € 53,- per dag!
    Bekijk het gehele aanbod en boek direct online via: 
    https://motoshare.nl/rider/22847

    Voordeelhelmen Rijen
    In onze kledingshop Voordeelhelmen Rijen hebben we het grootste assortiment helmen en motorkleding van de Benelux met meer dan 70 verschillende merken! Bekijk ons enorme aanbod of maak direct een pasafspraak via: www.voordeelhelmenrijen.nl

    Motor Centrum Rijen
    Rijksweg 96
    5121 RC Rijen
    Tel: 0161-240066
    Whatsapp / Facetime: 06-2255 4773
    Email: info@mcrijen.nl
    www.mcrijen.nl

    Openingstijden:
    Maandag: Gesloten
    Dinsdag: 09.00 – 18.00
    Woensdag: 09.00 – 18.00
    Donderdag: 09.00 – 18.00
    Vrijdag: 09.00 – 18.00
    Zaterdag 09.00-17.00






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Centrum Rijen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2024 Motoroccasion