Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Dikke INTRUDER 1400 / Technisch goed ! / Gezien de leeftijd
: Mooi !! /
- -
Inruil welkom!
MotoRestyle
Leroy en Louk Tigchelaar
Hommel 9
7317 BL Apeldoorn
Leroy 06 52831572 Louk 06 24242858
mail : info@motorestyle.nl
website: www.motorestyle.nl
Geopend : dinsdag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur
Zaterdag : van 10.00 tot 16.00 uur
Maandag eventueel op afspraak
Voor een bezichtiging graag eerst even bellen
Wij beantwoorden geen "wat is de uiterste prijs" mails.
Garantie tegen meerprijs van € 295,-
- - Wij bieden bij al onze motoren 10 dagen gratis verzekering.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoRestyle is een klein bedrijf met veel expertise. Gelegen in het mooie Apeldoorn wordt er dagelijks gewerkt aan motoren die technisch en optisch er tiptop bijstaan. Om dit kwaliteitsniveau te blijven handhaven is het van tijd tot tijd nodig om even van de zaak weg te rijden. Daarom is het goed om voorafgaand aan een bezoek even te bellen. MotoRestyle biedt het betaalgemak van Numotorrijden. We gaan er van uit dat kwaliteit wordt herkend en beantwoorden daarom geen "wat is de uiterste prijs" mails.
MotoRestyle
Louk Tigchelaar
Hommel 9
7317BL Apeldoorn
06-24242858
Maandag op afspraak
Dinsdag t/m vrijdag open van 09.00 tot 17.00 uur
Zaterdag open van 10.00 tot 16.00 uur
| Apeldoorn, Gelderland |
| 06-52831572 |
Een stukje historie: BMW in 2013 - BMW Motorrad presenteert op het Concorso d’Eleganza Villa d’Este (24 t/m 26 mei) in Italië een zeer bijzonder model: de BMW Concept Ninety. Twee jubilea vormden de aanleiding voor de ontwikkeling van deze motorfiets: 90 jaar BMW Motorrad en de 40ste verjaardag van de BMW R 90 S, het sportieve icoon van BMW Motorrad uit de jaren ’70. De BMW Concept Ninety is door BMW Motorrad Design ontworpen in samenwerking met Roland Sands Design uit Californië. Voormalig motorcoureur Roland Sands en zijn team zijn een begrip in de wereld van custom bikes.
De BMW R 90 S werd in 1973 geïntroduceerd als het vlaggenschip van de ‘Stroke Six’ range. Met een topsnelheid van net boven de 200 km/u was hij een van de snelste motorfietsen van zijn tijd. Dit resulteerde in een groot aantal prijzen in verschillende raceseries. Met zijn aerodynamische ontwerp was de BMW R 90 S zijn tijd vooruit. Zo was het de eerste motorfiets met een standaard stroomlijnkap aan de voorzijde. Verder viel de BMW R 90 S op door zijn sportief vormgegeven achterzijde en Daytona Orange lakkleur.
De BMW Concept Ninety is een eerbetoon aan deze trendsetter van toen, die uitgegroeid is tot een van de design-iconen van BMW Motorrad. Het model waarop deze sportieve motorfiets -met een luchtgekoelde tweecilinder boxermotor- is gebaseerd, is duidelijk te herkennen. Dat geldt onder meer voor de kappen, de tank, de zitting, de achterzijde, de ronde koplamp en de klassiek vormgegeven velgen. Doordat het motorblok en het chassis zwart zijn, lijken ze los te staan van de aerodynamische body. Het met de hand gebouwde bodywork is van aluminium en geheel met de hand gemaakt. De oranje lakkleur is een duidelijke verwijzing naar het Daytona Orange van de BMW R 90 S.
Bij het ontwerpen en bouwen van de BMW Concept Ninety werkte BMW Motorrad Design nauw samen met de custom bike-specialisten van Roland Sands Design. Dit bedrijf liet zijn ‘handtekening’ vooral achter op de mechanische gedeelten en het motorblok. De custom bike-specialisten richtten zich hoofdzakelijk op de typische boxerelementen van de motor. Hoogtepunten van het werk van Roland Sands Design zijn de motorbeschermplaat, het kleppendeksel en het uitlaatsysteem. Die onderdelen werden op een bijzondere manier gepolijst, waardoor ze een prachtig contrast vormen met het zwart van de andere motoronderdelen.
Overigens is de BMW Concept Ninety niet alleen een sieraad voor het oog, er kan ook gewoon mee gereden worden. De motorfiets en alle onderdelen zijn ontworpen om topprestaties te leveren. Net als destijds bij de BMW R 90 S.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken