Nieuwsbrief:

TRIUMPH  BONNEVILLE BOBBER - 2021

Garantie: Nee
9875 Km
Zwart
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Triumph Bobber bouwjaar 2021 9875 km.
Van 1e eigenaar in absolute nieuwstaat met abs, tractiecontrol, cruise control, rijmodi, handvatverwarming, fabrieksgarantie en boekjes.

Inruil/ inkoop alle merken motoren
Halen en brengen door heel Nederland
Correcte en veilige afhandeling bij u aan de deur of bij ons bedrijf
Direct contant geld of via bank
Direct een vrijwaringbewijs (RDW erkend)
Onderhoud en reparatie alle merken motoren
80 occasions op voorraad
Goed bereikbaar: 0113- 220426 of 06-20023045 info@gerritsmotoren.nl


www.gerritsmotoren.nl ook voor ons actuele aanbod.
 
Gerrits Motoren
Verrijn Stuartweg 45
4462 GE Goes



 
  • Wij bieden bij iedere motor 10 dagen gratis verzekering aan.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Gerrits Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion