Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SCRAMBLER 1200 XE - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
SAPPHIRE BLACK
triumph - scrambler-1200-xe
triumph - scrambler-1200-xe
triumph - scrambler-1200-xe
triumph - scrambler-1200-xe
triumph - scrambler-1200-xe
triumph - scrambler-1200-xe
triumph - scrambler-1200-xe
triumph - scrambler-1200-xe
triumph - scrambler-1200-xe
triumph - scrambler-1200-xe
triumph - scrambler-1200-xe
triumph - scrambler-1200-xe
triumph - scrambler-1200-xe
triumph - scrambler-1200-xe
triumph - scrambler-1200-xe
triumph - scrambler-1200-xe
triumph - scrambler-1200-xe
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

De nieuwe Triumph Scrambler 1200 XE.

De iconische Scrambler, de perfecte
motor om alle manieren van motor
rijden te ontdekken.

De nieuwe Scrambler XE is een moderne
allroad classic waar alles mogelijk
mee is. Bospaden of asfalt niks is te
gek voor de Scrambler. De niewe
scrambler komt met de nieuwste
remklauwen van Brembo en vering van
Marzocchi.

Kom langs in de winkel of bel voor
deze Scrambler 1200 XE

= Bedrijfsinformatie =

Kom gezellig langs in onze Triumph World Store in Leusden.
Neem gerust contact op voor meer informatie of om een
proefrit in te plannen.

Blom Motoren
Triumph Lifestyle dealer
't Koendert 4
3831 RB Leusden

033-4635449
06-81527792
info@blommotoren.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Blom Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion