Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TRIPLE - 2011

Garantie: Nee
50426 Km
N.v.t.
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Beschrijving
Deze motorfiets verkopen wij in opdracht van een klant.

Triumph Speed Triple van het bopuwjaar 2011 met een kilometerstand van 50426.
De motor is door de huidige eigenaar zelf geïmporteerd vanuit Duitsland in 2011. 
Alle boekjes zitten erbij en er zitten enkele facturen bij van gepleegde werkzaamheden door Erison.
De motor wordt afgeleverd met een nieuwe set banden en een kleine onderhoudsbeurt waarbij de olie, oliefilter en de remvloeistof worden vernieuwd.



Algemene gegevens
Kilometerstand: 50426
Motortype: 4 takt drie cilinder
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 2011
Versnellingstype: Voetgeschakeld (6)
Kleur: Wit

Technische gegevens (fabrieksopgave)
Cilinderinhoud: 1050 cc
Aantal cilinders: 3
Vermogen: 95 KW / 128 pk
Koppel: 111 NM
Gewicht: 214kg


Opties en Accessoires:
ABS, handvaten, andere, kuipdelen, andere, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Erison Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion