Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPRINT ST 1050 ABS - 2006

Garantie: Ja
95354 Km
Rood
triumph - sprint-st-1050-abs
triumph - sprint-st-1050-abs
triumph - sprint-st-1050-abs
triumph - sprint-st-1050-abs
triumph - sprint-st-1050-abs
triumph - sprint-st-1050-abs
triumph - sprint-st-1050-abs
triumph - sprint-st-1050-abs
triumph - sprint-st-1050-abs
triumph - sprint-st-1050-abs
triumph - sprint-st-1050-abs
triumph - sprint-st-1050-abs
triumph - sprint-st-1050-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De Triumph Sprint ST is zonder twijfel een van de sterkste en meest uitgewogen sportieve toermachines. De ST heeft een uiterlijk dat zo goed als uniek is, zelfs binnen het Triumph gamma. De Sprint ST een lekkere fiets om mee rond te rijden. Zoals vermeld levert de driecilinder precies in het juiste gebied zijn vermogen. We leveren deze motor af met een afleverbeurt en een nieuwe achterband.
  • -----------------------------------------------------------------

    DÉ MOTORSPECIAALZAAK VAN NEDERLAND!

    Wij zijn gespecialiseerd in het verbouwen, onderhouden en rijden onder alle weersomstandigheden. Onze uitgebreide winkel met accessoires wordt dagelijks "snoepwinkel voor de motorliefhebber" genoemd door klanten.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Kommer Motors
    De Standerd 27
    3774SC KOOTWIJKERBROEK
    T: 0342-480065
    W: www.kommermotors.nl

    WEBSHOP >> www.motorlook.nl 


Opties en Accessoires:
ABS, Handvat verwarming, Middenbok, Originele uitlaat, Ruit in kleur, Stuurdempers, Voorvorkbeschermers, Windscherm, We leveren deze motor af met een afleverbeurt en een nieuwe achterband.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kommer Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1967 - In de jaren zestig vond er heel weinig ontwikkeling plaats. Er werden vier modellen geïntroduceerd (de R 50/2, de R 50 S, de R 60/2 en de R 69 S), die het hele decennium in productie bleven. BMW concentreerde zich in de jaren zestig op de productie van auto's en twijfelde zelfs aan het verdere nut van de productie van motorfietsen. De motorfietsproductie verhuisde in november 1966 naar een fabriek in Berlin-Spandau. In 1967 werd de productie zelfs stilgelegd en alle sportactiviteiten werden gestaakt. Pas met de geheel vernieuwde /5-serie uit 1969 kwam er een kentering, ook in de verkoopcijfers. Dit waren in elk geval veel vlotter gelijnde modellen
© 2000 - 2024 Motoroccasion