Nieuwsbrief:

TRIUMPH  STREET TRIPLE Rx ABS - 2015

Garantie: Ja
17969 Km
Mat Grijs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Triumph Street Triple RX  ABS
Bouwjaar 2015
17969 km

Zéér nette Street Triple RX van 1e eigenaar, ziet er werkelijk uit als nieuw ! Oa voorzien van Arrow uitlaatdemper, Korte kentekenplaathouder, Triumph Led Raw, Triumph valbescherming.


Bij aflevering voorzien van:
-  Onderhoudsbeurt



Inclusief 3 maanden garantie.
(6, 12 of 24 maanden mogelijk, voorwaarden op onze website)
---------------------------------------------------------
Voorzien van:
- Arrow Uitlaatdemper
- Triumph Led richtingaanwijzers

- Korte kentekenplaathouder
- Triumph valbescherming
- Bar-end spiegels

- ABS
---------------------------------------------------------

- Financiering mogelijk.
- Inruil van nette goed onderhouden motoren is mogelijk tegen handelsprijzen.

Ook voor onderhoud, reparatie en bandenservice kunt u bij ons terecht.


Wij werken op afspraak en hanteren geen vaste openingstijden. Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch of middels Whatsapp contact met ons opnemen.

Zie onze website www.motomondial.nl voor meer foto's in hoge resolutie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Mondial
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2024 Motoroccasion