Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 900 GT PRO - 2022

€ 14.490,- € 15.490,-
16494 Km
Zwart
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze maand scherp geprijsd van €14990 voor €14490.!

Prachtig mooie Triumph Tiger 900 GT Pro uit 2022

* Abs systeem

* Traction control

* Instelbare rijmodi

* Handvat verwarming

* Zadel verwarming

* 12-volt aansluiting

* Gear indicator

* Bluetooth koppeling

* Cruise control

* Quick shifter

Frisse motor uit 2022, volledig originele staat met lage km-stand, volledige onderhoud geschiedenis, 2 sleutels en boekjes

  • Pre Season Deals:

    * Keihard 500 euro korting op alle motoren.!!

    * Zie je jezelf al rijden op deze motor? je bent niet de enige.! vooral met deze actie gaat het erg 
    snel in de verkoop, neem snel contact met ons op en kom langs.!

    * Heb je een motor die je graag wilt inruilen dan is dit bespreekbaar

    * Afstand een probleem? Tegen schappelijke vergoeding word de motor thuis bezorgd.!

    * Een motor reserveren kan d.m.v. een kleine aanbetaling

    * Ophalen over 1 á 2 maanden is bespreekbaar

    * Servicebeurt naar km-stand en 3 maanden garantie optioneel €350


    ---------------------------------------------------------



    * Interesse in deze motorfiets en je wilt hem bezichtigen?
    Of heeft u een vraag over een motor? Hiervoor kan je marktplaats messenger of whats app 06-3878 3611 gebruiken


    * Servicebeurt en 3 maanden garantie optioneel voor 350,-

    * Een motor reserveren kan d.m.v. een kleine aanbetaling

    ---------------------------------------------------------
    Inruil:

    Je bent welkom om uw motor/scooter bij ons in te ruilen en krijgt er een eerlijke prijs voor terug
    Kom gezellig eens langs in onze showroom om dit te bespreken of neem contact op via whatsapp 06-3878 3611 en stuur wat foto's en een richtprijs door.


    Financiering:

    Wil je het laatste beetje laten financieren? Ook dat is bij ons mogelijk. Of het nu 1000, 2000 of 5000 euro is, wij doen er niet moeilijk over.! Je kan vrijblijvend een aanvraag doen op onze website.


    Waar zijn wij gevestigd?

    Wij zijn gevestigd in Monster, een klein uurtje van Utrecht en Amsterdam. vanuit Rotterdam 25 minuten.
    Mocht afstand een probleem zijn voor je dan kunnen wij tegen een schappelijke vergoeding de motor thuis bezorgen.!



    Gewoon even een klein vraagje? Ons kan je ook bereiken via whats-app op 06-38 78 36 11 en de marktplaats chat

    Complete afdeling motoren voor de 35KW en A2 rijder.!

    Altijd ruim 150 motoren op voorraad!



    * Er wordt niet gereageerd op biedingen, prijsvragen, losse onderdelen verkoop etc.

    Ruime openingstijden:

    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 - 17.30
    Zaterdag 09.00 - 16.00
    KONINGSDAG GESLOTEN

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Vliet Motorsport
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beïnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2024 Motoroccasion