Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TRIDENT 660 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
SILVER ICE / DI
triumph - trident-660
triumph - trident-660
triumph - trident-660
triumph - trident-660
triumph - trident-660
triumph - trident-660
triumph - trident-660
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2022
Fabrieksgarantie: 24 maanden

VET
TRIDENT 660
Bepalend voor het vermogen, de wendbaarheid en de opwindende prestaties van de Trident 660 is het 660 cc-blok; een Triumph-driecilinder die de perfecte balans biedt van een sterk koppel (zowel in het lage als hoge toerenbereik) dat piekt bij 64 Nm bij 6.250 tpm en een opwindend hoog vermogen dat piekt bij 81pk bij 10.250 tpm.
Wat het rijgedrag betreft, voelt de Trident 660 moeiteloos aan. De soepele 6-versnellingsbak is geoptimaliseerd voor plezier en rijvermogen, terwijl de slipkoppeling licht te bedienen is waardoor vermoeidheid bij de rijder vermindert en je nog langer van deze opmerkelijke motorfiets kunt genieten.

HANDIG
Wil je meer informatie over deze motorfiets of een proefrit maken? Neem contact met ons op via 050-5779199 of info@triumph-mg.nl

GEZELLIG
Langskomen kan natuurlijk ook, de koffie staat klaar.

LEUK
Deze motorfiets is BTW dragend. Dit geeft mooie fiscale voordelen als de motorfiets zakelijk gereden wordt. Vraag om onze brochure zakelijk motorrijden!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Triumph Motorcycles Groningen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion