Nieuwsbrief:

VOGE  300 RALLY - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Grijs/Zwart & Grijs/Geel
voge - 300-rally
voge - 300-rally
voge - 300-rally
voge - 300-rally
voge - 300-rally
voge - 300-rally
voge - 300-rally
voge - 300-rally
voge - 300-rally
voge - 300-rally
voge - 300-rally
voge - 300-rally
voge - 300-rally
voge - 300-rally
voge - 300-rally
voge - 300-rally
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

*** Uit voorraad leverbaar!***

Of het nu gaat om druk stedelijk woon-werkverkeer of ruige trails, de VOGE 300 Rally is er klaar voor.  De 300 Rally werd ontworpen en gebouwd om alle omstandigheden aan te kunnen.

Met zijn dubbele halogeen koplampen die de contouren van de kuip volgen, het hoge spatbord, de KYB vering met zoals voor- als achteraan 240 mm veerweg en de mixed terrain-banden heeft de VOGE 300 Rally de avontuurlijke uitstraling van de legendarische trailmotoren uit de jaren tachtig. Het LCD-scherm met achtergrondverlichting is gemakkelijk af te lezen en toont je naast alle standaard informatie ook de geselecteerde versnelling. Een USB-poort in het dashboard zorgt voor de voeding van je gps of smartphone.

Het buizenframe werd specifiek voor de 300 Rally ontwikkeld. Tel daar de handkappen, de enduro-voetsteunen, de bagagedrager, de carter - en valbescherming én het uitschakelbare ABS bij en je weet dat je met een breed inzetbare motorfiets te maken hebt. De trail-spaakvelgen, die 21 inch vooraan meten en 18 inch achteraan, zijn voorzien van banden die zowel op asfalt als op onverhard goed uit de voeten kunnen.

De VOGE 300 Rally is een uitstekende keuze voor avonturiers met een A2-rijbewijs, maar ook voor iedereen die een tweede motorfiets wil voor in de stad of op het platteland.

Bent u nieuwsgierig naar hoe deze preachtige VOGE 300 Rally rijdt, dan hebben wij het antwoord want u kunt bij ons op afspraak komen proefrijden.

  • LET OP: Wij zijn op dit moment uitsluitend op afspraak geopend. Neem contact op via email: premiummobility@hotmail.com of telefoon: 0627401144 om een afspraak te maken voor een bezichtiging/proefrit of meer informatie.   

    Kijk voor onze volledige voorraad motorfietsen op onze website, pagina op motoroccasion of marktplaats.

    Al onze nieuwe motorfietsen worden standaard als volgt afgeleverd:
    - De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten en een volle tank brandstof.
    - 2 jaar fabrieksgarantie (of 5 indien anders vermeld)
    - 10 dagen gratis all-risk verzekering (ter plekke af te sluiten zodat de motor direct meegenomen kan worden).
    - Gratis goodiebag met praktische S100 producten ter waarde van ruim €55,-   


    We hebben alle moeite genomen om de informatie met betrekking tot het voertuig zo juist, actueel en volledig mogelijk weer te geven. Helaas zijn fouten nooit uit te sluiten, vertrouw daarom niet alleen op de door ons weergegeven informatie maar controleer voor aankoop alle zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Opties en Accessoires:
- ABS (uitschakelbaar)
- A2 (19KW)




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
PremiumMobility
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2024 Motoroccasion