Nieuwsbrief:

YAMAHA  FZ 1 - 2010

Garantie: Ja
32300 Km
Zwart
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

RN-Motoren bied u aan: Een mooie en nette Yamaha FZ1 uit 2010. 

Met 160 paardjes onder u komt de FZ1 nog goed mee met de modernere motorfietsen. 
Het is een echte naked fiets, die veel rijplezier garandeerd. 

Deze FZ1 is goed onderhouden en komt met vele extra's: 

- Aangepaste motormapping, voor meer rijcomfort en plezier
- 3 Sleutels, u kunt er dus gerust eentje kwijt raken.. ;-) 
- Een mooie sport uitlaat met uitneembare DB-Killers
- Korte kentekenplaathouder
- Barracuda (mini) knipperlichten
- Barracuda spiegels
- Handvat verwarming
- Tankpads
- Stalen remleidingen voor en achter in rode kleur (Geeft een betere rem response dan standaard remslangen)
- Rimstriping in de kleur rood
- Healtech Gipro gear indicator

Technisch: 
- Staat op goede banden
- Nieuwe accu
- Goede ketting + tandwielen
- wordt verkocht met (optionele) garantie


Opties en Accessoires:
3 Sleutels, DB Killers, Handvat verwarming, Sport uitlaatdemper




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
RN Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2024 Motoroccasion