Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
EEN ZEER MOOIE YAMAHA MT09 SP
HIJ IS VOORZIEN VAN EEN RADIATOCOVER / REM EN KOPPELINGHENDELS / BLOK BESCHERMING VAN GB RACING / KORTE KENTEKENPLAATHOUDER / OPBOKNOKKEN ACHTER / VOOR EN ACHTER LEDKNIPPERLICHTEN / TANKBESCHERMING ZIJKANTEN
VOOR MEER INFO EVEN BELLEN AUB
VOOR MEER MT07 / 09 / TRACERS / XSR ZIE ONZE WEBSITE
GRAAG TOT ZIENS [ DEZE MOTOR KUNT U OOK RESERVEREN VOOR 2024 ]
- Kijk voor het volledige aanbod op onze website.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 3-cilinder, 4-takt, Vloeistofgekoeld, dubbel bovenliggende nokkenas, 4-kleppen |
Boring x slag | 78|59.1 |
Cilinder inhoud | 847 |
Comp. verhouding | 11,5:1 |
Kleppen | 4 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 115|84.6|10.000 |
Max. koppel | 87.5|8.500 |
Koppeling | Nat, meervoudige platen met assist en slipper Clutch (A&S) |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, Constant mesh |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Diamantvormig |
Vering voor | Telescopische voorvork, veerweg 137 mm |
Vering achter | Volledig instelbaar Öhlins veersysteem (coil spring/gas-hydraulic damper), veerweg 130 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, twee remschijven, Ø 298 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 245 mm |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) (Tubeless) |
Achterband | 180/55ZR17M/C (73W) (Tubeless) |
Wielbasis | 1.440 |
Lengte | 2.075 |
Breedte | 815 |
Hoogte | 1.120 |
Zithoogte | 820 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Silver Blu Carbon |
Beschrijving | Challenge the Darkness
De verleiding van The Dark Side of Japan wordt elke dag sterker. Onze exclusieve MT-09 SP is de nieuwste Hyper Naked van Yamaha`s best verkopende serie. Zijn uitstekende specificatie en op de racerij gebaseerde kleuren maken hem tot de ultieme driecilinder. |
Wij zijn gespecialiseerd in gebruikte Japanse motorfietsen. De motoren in onze showroom zijn voornamelijk van de merken Yamaha, Honda, Suzuki en Kawasaki. Daarnaast hebben we natuurlijk ook andere merken.
Nieuwe motoren zijn ook verkrijgbaar, hetzij op bestelling. Het is ook mogelijk om andere motoren dan de hierboven genoemde te bestellen. Wij kunnen ook Aprilia's, Ducati's, Triumphs en anderen bestellen. U kunt hier ons altijd over bellen.
| Gemert, Noord-Brabant |
| 0492-365300 |
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maakte deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht,
maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letterlijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te worden. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegenwacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor motorfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Liberators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw type Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken