Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 10 ABS - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
ICON BLUE
yamaha - mt-10-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 60 maanden

MT-10
De nieuwe MT-10 is afgesteld om een sentationeel gevoel van koppel te produceren voor de meest opwindende rijervaring. Dit is de meest geavanceerde Hyper Naked ooit gebouwd door Yamaha. De nieuwste MT-10 is vervaardigd met behulp van de allernieuwste motor- en chassistechnologie van de R1 en geeft je meer kracht, meer wendbaarheid en meer gevoel.

De koning van de MT-serie eist totaal respect, en het eerste dat je aandacht zal trekken is de compacte nieuwe koplampconstructie en de vernieuwde tank die de buitengewone mechanische schoonheid van de MT-10 benadrukken. En zodra je het diepe gebrul van het 998 cc CP4 motorblok uit de luchtinlaten hoort komen, weet je dat deze motorfiets de juiste keuze voor jou is.

Diep verborgen in het lichtgewicht Deltabox-chassis is het meest geavanceerde pakket elektronische rijhulpmiddelen, ontworpen om je de hoogste mate van bestuurbaarheid te bieden. Met instelbare hightech-systemen die de tractie, slides, wheelies, de motorremkracht en de rembediening regelen, gedraagt de MT-10 zich precies zoals jij dat wil.

Overzicht:

- 4,2'' TFT scherm met selectie van rijmodus
- Brembo radiale hoofdcilinder
- Cruisecontrol
- Snelheidsbegrenzer
- 998 cc EU5 CP4 motorblok
- Ontwerp van de nieuwste MT-generatie inclusief volledige LED-verlichting
- APSG-gasklep met selecteerbare PWR-modi
- Titanium uitlaatsysteem
- Quick Shift System (QSS) voor op- en terugschakelen
- 6-assige IMU met volledige suite voor rijhulpmiddelen
- Bridgestone S22 band
- 90° wielventielen

Toen Yamaha tien jaar geleden de eerste MT Hyper Naked lanceerde, veranderde de motorwereld voor altijd. Met een duidelijke focus op koppel, wendbaarheid en gevoel, heeft de MT-reeks motorrijders de kans geboden om de rauwe emotie en on-demand opwinding te ervaren die elke Hyper Naked bijzonder maakt.

Met 24 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

( BEL ALTIJD EERST VOOR BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion