|
Motor | Vloeistofgekoeld, 4-takt, 4 cilinder, 4 kleppen, DOHC |
Boring x slag | 65.5|44.5 |
Cilinder inhoud | 600 |
Comp. verhouding | 12.2 : 1 |
Kleppen | DOHC, 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 77.5|57|10000 |
Max. koppel | 59.7|8500 |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | Constant mesh, 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.3 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Staal, diamantvormig frame |
Vering voor | Telescopische voorvork |
Vering achter | Swingarm (Monocross) |
Remmen voor | Twee remschijven, Ĝ 298 mm |
Remmen achter | Enkele remschijf, Ĝ 245 mm |
Voorband | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Achterband | 160/60 ZR17M/C (69W) |
Wielbasis | |
Lengte | 2120 |
Breedte | 770 |
Hoogte | 1210 |
Zithoogte | 785 |
Drooggewicht | 222 |
Leverbare kleuren | Viper Blue, Midnight Black |
Beschrijving | De vloeistofgekoelde 600 cc 4-cilinder lijnmotor levert volop vermogen onderin en heeft acceleratiekracht in overvloed. Dankzij de standaard ABS remt de XJ6 Diversion FA uiterst controleerbaar. De XJ6 Diversion FA heeft een Ĝ 41 mm telescopische voorvork en een Monocross swingarm en de lichtgewicht, gegoten wielen brengen het onafgeveerde gewicht omlaag. Dit alles draagt bij aan het sublieme rijgedrag.
Yamaha staat onvoorwaardelijk voor kwaliteit. U ziet dat bij de XJ6-serie aan het zorgvuldige design en oog voor details. Rijplezier begint met een vertrouwd gevoel dat meteen merkbaar is zodra u plaatsneemt op de machine. Toeren voor uw plezier of woon- werkverkeer, de XJ6-serie heeft het in overvloed: puur rijplezier
Yamaha hanteert haar 'Art of Engineering'-filosofie, die inhoudt dat de rijder zich één moet voelen met de machine. Het soepel reagerende viercilinderblok van de XJ6-serie speelt daarbij de hoofdrol. Deze combinatie van geavanceerde technologie en aandacht voor het kleinste detail is overal in de XJ6-serie terug te vinden, het is de bron van de zelfverzekerdheid die elke rijder ervaart.
|