Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 700 ABS - 2016

Garantie: Ja
26508 Km
ZILVER
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Uw exclusief dealer voor Honda,Suzuki,Aprilia en Moto
Morini
Altijd 150 occasions op vooraad
Kijk op www.motoroost.nl voor ons aanbod
Profiteer van onze gunstige financieringen of van de
uitgestelde betalings aanbieding
Tevens kunnen we ook voorzien van een betaalbare en
kwalitatief goede verzekering
We maken graag uw offerte




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Oost
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2024 Motoroccasion