Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 700 - 2022

Garantie: Ja
5552 Km
HISTORIC BLACK
yamaha - xsr-700
yamaha - xsr-700
yamaha - xsr-700
yamaha - xsr-700
yamaha - xsr-700
yamaha - xsr-700
yamaha - xsr-700
yamaha - xsr-700
yamaha - xsr-700
yamaha - xsr-700
yamaha - xsr-700
yamaha - xsr-700
yamaha - xsr-700
yamaha - xsr-700
yamaha - xsr-700
yamaha - xsr-700
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2022

Deze prachtige motorfiets is uitgerust met diverse handige en stijlvolle accessoires, waaronder handvatverwarming, verbrede voetsteunen, Yamaha zijtassen, een verhoogd donker ruit, harmonicarubbers, een uitbreidingsset voor de zijstandaard, een achterspatbord verlenger, voorspatbord verlenger en een middenbok.

De Yamaha XSR 700 combineert tijdloze stijl met moderne prestaties en is een genot om mee te rijden. Met de toegevoegde handvatverwarming blijf je comfortabel tijdens koude ritten, terwijl de verbrede voetsteunen zorgen voor extra stabiliteit en controle.

De Yamaha zijtassen bieden voldoende opbergruimte voor al je benodigdheden, terwijl de verhoogde donkere ruit zorgt voor verbeterde windbescherming en een stoere uitstraling.

De toegevoegde accessoires, zoals de harmonicarubbers, uitbreidingsset voor de zijstandaard, achterspatbord verlenger, voorspatbord verlenger en middenbok, zorgen voor extra functionaliteit en gemak.

De motorfiets is goed onderhouden en verkeert in uitstekende staat. Mis deze kans niet om de Yamaha XSR 700 uit 2022 met zijn geweldige accessoires te bezitten. Neem vandaag nog contact met ons op en maak een afspraak voor een proefrit!



Prijzen zijn inclusief:
- Afleverbeurt
- Volle tank
- 1 jaar BOVAG Garantie

RB Motoren
Yamaha Exclusief Dealer

Openingstijden:

Dinsdag tm vrijdag 8:30 – 18:00
Zaterdag 9:00 – 17:00

Zo & Ma gesloten

Weltevreden 24a
3731 AL De Bilt
030 – 2211 524




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
RB Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2024 Motoroccasion